Menu




Citroën pristato ë-Berlingo – elektrinę talpiojo furgono versiją

Automobilis 15.01.2021   

Citroën pristato ë-Berlingo – elektrinę talpiojo furgono versiją


ë-Berlingo Van – elektrinė lengvojo komercinio automobilio versija, siūlanti daugiau produktyvumo profesionaliems klientams, tam naudojant visiškai naujas technologijas, nekeičiant pavyzdinių pritaikomumo ir krovos galimybių bei išnaudojant visus elektrinės pavaros privalumus.

Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, ë-Berlingo Van sumontuotas 50 kWh ličio jonų akumuliatorius leidžia viena įkrova nuvažiuoti iki 275 km. Abi furgono versijos sukurtos naudojant PSA grupės e-CMP platformą ir abiejose montuojamas tos pačios talpos akumuliatorius, užtikrinantis pakankamą energijos kiekį daugumos šio segmento vartotojų kasdien nuvažiuojamiems atstumams įveikti.

Kad padidintų nuvažiuojamą distanciją, ë-Berlingo Van elektrinės pavaros sistema regeneruoja energiją automobiliui stabdant ar lėtėjant. Norint sustiprinti energijos regeneravimą, galima paspausti centrinėje konsolėje esantį B mygtuką. 

Automobilio akumuliatorius sumontuotas po sėdynėmis ir krovinio erdvės grindimis, tokiu būdu neturint jokios įtakos galimo vežti krovinio apimtims. Akumuliatoriui suteikiama 8 metų arba 160 000 km garantija, užtikrinant ne mažesnę nei 70 % baterijos talpą pasibaigus garantiniam periodui. 

Po vienerių metų eksploatacijos arba nuvažiavus 20 000 km išduodamas akumuliatoriaus talpos sertifikatas, kuris atnaujinamas po kiekvienos techninės apžiūros – t. y. kas 2 metus arba kas 40 000 km ridos.

ë-Berlingo Van varo elektros variklis, valdantis automobilio galios paskirstymą priklausomai nuo pasirinkto vairavimo režimo bei važiavimo sąlygų. Jo 100 kW (136 AG) galia bei sukuriamas 260 Nm sukimo momentas leidžia pasiekti maksimalų 130 km/val., greitį nepriklausomai nuo naudojamo važiavimo režimo.

Itin greitai įkrauti 50 kWh talpos akumuliatorių galima pasinaudojus viešaisiais įkrovikliais – ë-Berlingo Van per Mode 4 laidą galima krauti iki 100 kW galia. Tokia galia leidžia akumuliatorių įkrauti greičiausiai šiame segmente, 80 % baterijos įkrovos lygio pasiekiant vos per pusvalandį. Įkrovimo laikas naudojant 11 kW Wallbox stotelę su trifaziu krovikliu trunka 5 val.

ë-Berlingo Van yra visavertė Berlingo versija, kuri išoriškai skiriasi tik tuo, kad ant kairiųjų galinių durų ir ant įkrovimo lizdo dangtelio, kuris sumontuotas ten, kur paprastai būna degalų bako dangtelis, turi prie pavadinimo pridėtą elektrinį „ë“ simbolizuojančią monogramą.

Automobilio interjeras buvo kuriamas taip, kad naudotis naujuoju Citroën ë-Berlingo Van būtų paprasta. Greičių dėžės parinktys „Park“, „Rear“, „Neutral“, „Drive“ ar „Break“ valdomos per centrinėje konsolėje sumontuotą valdiklį ë-Toggle. Atskiru jungikliu vairuotojas gali pasirinkti 3 važiavimo režimus: „Eco“, „Normal“ ir „Power“. 

ë-Berlingo Van 5 colių jutiklinio ekrano meniu pasirinkus elementą Energy suteikiama prieiga prie automobilio elektrinių funkcijų: energijos srauto (kuris, aktyvavus važiavimo režimą, rodo, kaip elektros energijos grandinė veikia realiu laiku, taip pat pateikia elektros variklio parametrus ir akumuliatoriaus įkrovos lygį) duomenis, vartojimo statistiką ir nukelto įkrovimo arba išankstinio kondicionavimo įjungimą.

Naujasis lengvasis komercinis automobilis yra kompaktiškas, tačiau užtikrina gerą pritaikomumą, ergonomiškumą, siūlo didelę vidaus erdvę, dėtuves daiktams ir optimizuotą pakrovimo apimtį.

ë-Berlingo Van gali vežti du ar tris žmones ir siūlomas dviejų dydžių: L1, kurio kėbulo ilgis 4,40 m, ir L2, kurio ilgis 4,75 m. Jis apima dvi komercinių transporto priemonių kategorijas: mažųjų furgonų, kuriuos galima įsigyti L1 arba L2 dydžiu, ir nedidelių furgonų su pailginta kabina, kurį galima įsigyti L2 dydžio. Automobilis yra 1,84 m aukščio ir gali įvažiuoti į visas stovėjimo aikšteles.

Dėl automobilio kompaktiškumo jį lengva valdyti ir važiuoti judriai, tačiau, nepaisant to, jis turi ilgą pakraunamą dalį dėl galimybės Extenso® Cabin salone sulankstyti keleivio sėdynę ir taip talpinti 3,09 m ilgio krovinį L1 dydžio modelyje arba 3,44 m ilgio L2 versijoje.

Dėl 1,23 m siekiančio efektyvaus pločio nuo vienos ratų arkos iki kitos, fugonas gali vieną už kitos pervežti dvi europaletes krovinio. Elektromobilio krovos tūris yra toks pat, kaip ir versijos su vidaus degimo varikliu, ir siekia nuo 3,3 m3 iki 4,4 m3. Automobilio krovumas iki 800 kg ir galimas vilkti svoris iki 750 kg tiksliai atitinka šios kategorijos profesionalų poreikius.

Automobilio pertvaroje sumontuotas liukas bei galimybė nulenkti keleivio sėdynę suteikia daugiau variantų ilgiems kroviniams vežti. Keleivio sėdynę taip pat galima pasukti aukštyn, atlaisvinant daugiau vietos kroviniams, o nulenkus atlošą centrinės sėdynės nugarėlė gali būti naudojama kaip mobilusis biuras, pasitelkiant integruotą pasukamą rašymo paviršių. 

Įvairiose ë-Berlingo Van salono vietose sumontuota 113 litrų bendros talpos dėtuvių daiktų laikymui.

Automobilyje įdiegta 18 naudingų technologijų, užtikrinančių saugų ir ramų vairavimą bet kokiomis sąlygomis. ë-Berlingo Van montuojama beraktė atrakinimo ir užvedimo sistema, spalvotas projekcinis ekranas (tai visiška naujovė šiame rinkos segmente), pajudėjimo į įkalnę pagalbos sistema, priekiniai parkavimo jutikliai, plataus apžvalgos kampo atbulinės eigos vaizdo kamera, išmanieji priekiniai žibintai, elektrinis stovėjimo stabdis ir per didelio automobilio pakrovimo indikatorius (tai taip pat visiška naujovė šiame segmente). 

Didesniam saugumui užtikrinti furgone yra aktyvioji stabdymo, aktyvioji eismo juostos palikimo perspėjimo, vairuotojo dėmesio atkreipimo, susidūrimo rizikos perspėjimo, vilkties sukabinimo stabilumo kontrolės sistemos, taip pat sukibimo kontrolės sistema su važiavimo nuokalne pagalbos funkcija, patobulinta ir išplėsta eismo ženklų atpažinimo sistema su rekomendavimo funkcija, o taip pat nematomų zonų stebėjimo sistema.

Su Apple CarPlay ir Android Auto suderinama Mirror Screen technologija leidžia vairuotojui prijungti išmanųjį telefoną ir kopijuoti jo ekraną į automobilio centrinį displėjų. Tokiu būdu visas multimedijos turinys, suderinamos programėlės ir Jūsų išmaniojo telefono turinys gali būti tiesiogiai ir nesunkiai valdomi automobilio jutikliniame ekrane.

Citroën ë-Berlingo Van atstovybėse pasirodys antroje 2021 metų pusėje.



Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...

Automobilis

Lexus NX:  laužantis stereotipus

Lexus NX: laužantis stereotipus

Po beveik nepasikeitusia išore slypi naujas automobilis. Vid...