Toyota Europoje pristato naują prekės ženklo dizainą ir atnaujintą markės logotipą bei apipavidalinimą. Jis žymi naują erą – automobilių gamintojas tampa mobilumo kompanija. Sukurtas atsižvelgiant į augantį klientų ratą, kuriam įmonė siūlo vis daugiau mobilumo prekių ir paslaugų. Naujo tipo dizainas yra aiškus tiek skaitmeniniu, tiek ir fiziniu formatu.
Naujas vizualinis kompanijos identitetas sukurtas remiantis paprastumu ir keturiais kertiniais principais: mąstymu apie ateitį, mobilumu, dar aukštesne kokybe ir ypatingu nuoseklumu, apimančiu visus verslo padalinius ir kompanijos prekės ženklus.
Nuo dabar Toyota logotipas yra paprasto dvimačio dizaino, jame neliko gamintojo užrašo. Anot gamintojo, naujas dizainas perteikia paprastumą, skaidrumą ir šiuolaikiškumą, yra puikiai pritaikytas tiek skaitmeninei erdvei, tiek ir realių ženklų gamybai. Naujasis logotipas žymės visą informacinę gamintojo medžiagą, tačiau dabartinis ir toliau bus naudojamas automobiliams.
Naujasis logotipas taip pat suteiks aiškumo ir nuoseklumo skirtingoms Toyota veikloms, apimdamas ir pavadinimus. Nuo šiol naudotų automobilių padalinys Toyota Plus tampa Toyota Approved Used.
„Kūrėme naują vizualinį markės dizainą, galvodami apie Toyota šūkyje esantį žodį „rytojus“. Siekėme užtikrinti dar glaudesnį ryšį su klientais ir padėti jiems neatsilikti nuo itin greitos Toyota automobilių su elektros pavara, mobilumo paslaugų ir prekybos internetu plėtros. Atnaujintu dizainu siekiame geresnio sąlyčio su klientais skirtingose veiklos srityse, o pirmą kartą jį bus galima pamatyti pristatant naująjį Yaris Hybrid – mūsų pažangų ketvirtos kartos miesto automobilį“, – sako Didieris Gmbartas (Didier Gambart), Toyota Motor Europe Pardavimo, rinkodaros ir klientų aptarnavimo padalinio viceprezidentas.