Menu




Dar universalesnis ir stilingesnis naujasis Toyota Hilux

Automobilis 08.06.2020   

Dar universalesnis ir stilingesnis naujasis Toyota Hilux


Toyota pristato naująjį Hilux: atnaujintas pikapo dizainas, po kapotu montuojamas galingas 2,8 litro variklis. Vairuotojai įvertins technologines komfortą ant asfalto ir bekelėje didinančias naujoves. Taip pat yra daugiau standartiškai į automobilį montuojamos įrangos bei išplėsta paties modelio versijų gama, taip siekiant patenkinti augantį pikapų kaip darbo ir laisvalaikio mašinų poreikį Europoje. 

Nuo pat debiuto 1968 m. Hilux daug kartų patvirtino esantys patikimi kelionėse į Šiaurės Ašigalį, Islandijos ugnikalnius, Antarktiką ir atnešė pergalę 2019 m. Dakaro ralyje.

Priekinę naujojo Hilux dalį atnaujino ryškios trimatės radiatoriaus grotelės bei papildomai apdorotas priekinis buferis, dar labiau paryškinę galingą pikapo stotą. Eksterjero akcentai – naujo dizaino priekiniai bei galiniai LED žibintai bei 18 colių juodi lengvojo lydinio ratlankiai. Išorės spalvų paletę papildė du atspalviai: raudona „Emotional Red II“ ir metalizuota bronzos „Oxide Bronze“.

Interjeras suprojektuotas taip, kad vairuotojui viskas būtų dar lengviau pasiekiama ir matoma. Pagrindiniai 8 colių skersmens centrinėje konsolėje sumontuoto ekrano mygtukai išliko mechaniniai, kaip ir spidometro bei odometro rodmenys, taip užtikrinamas sklandus veikimas bet kokiomis važiavimo sąlygomis. Atnaujintoje informacinėje sistemoje įdiegta greitesnė operacinė sistema, o pats ekranas – jautresnis ir tiksliau reaguojantis į paspaudimus. Prie informacinės sistemos taip pat galima prijungti išmaniuosius telefonus naudojant Apple CarPlay bei Android Auto programas.

Papildomos įrangos sąraše yra išmanusis automobilio atrakinimas ir variklio užvedimas mygtuko paspaudimu, navigacinė sistema, automatinė klimato kontrolė, priekiniai ir galiniai automobilio statymo jutikliai bei 9 garsiakalbių JBL Premium garso sistema su 800 W aštuonių kanalų stiprintuvu bei CLARi-Fi technologija.

Daug aksesuarų leis pritaikyti Hilux įvairiausiems – darbo ar laisvalaikio – poreikiams. Tai – apsauginis lankas, elektra valdomas aliuminis bagažo skyriaus dangtis, rakinama bagažinė, kietas bagažinės stogas ir 12 V elektros lizdas jame.

Hilux variklių gamoje atsirado naujas, galingesnis 2,8 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, pasiekiantis 204 AG pajėgumą – tai konkurencinga galia pikapų segmente. 

500 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis leidžia Hilux įsibėgėti iki 100 km/val. per 10 sekundžių (2,8 sek. greičiau nei su 2,4 l varikliu). Nepaisant to, degalų sąnaudos išliko nedidelės – 7,8 l/100 km, kaip ir CO₂ emisijos (204 g/km). Tai – dar nehomologuoti NEDC bandymų ciklo duomenys.

Naujasis 2,8 l variklis bus užsakomas kartu su Double Cab kėbulo versija, taip pat bus galima pasirinkti 6 laipsnių mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Visos versijos turės keturių varančių ratų pavarą.

Hilux 1 tonos leistina apkrova ir iki 3,5 tonos tempimo galia tapo prieinamos visuose modeliuose su 4 varančių ratų pavara – ir Extra Cab, ir Double Cab.

Kurdami naująjį Hilux inžinieriai siekė išlaikyti legendines savybes bekelėje ir kartu padidinti komfortą važiuojant paprastu keliu. Galimybes ekstremaliomis bekelės savybėmis užtikrina rėminė konstrukcija – Hilux yra vienas iš nedaugelio šią tikriems visureigiams būtiną technologiją turinčių automobilių. Dėl rėminės konstrukcijos kėbulas standesnis ir daug patikimesnis.

Komfortą ir važiavimo savybes pagerino modifikuotos pakabos bei vairo stiprintuvo sistemos. Hilux kūrę inžinieriai patobulino priekinius ir galinius amortizatorius, perprojektavo spyruokles bei įvores, taip pavyko pasiekti sklandesnes važiavimo savybes, į saloną perduodama mažiau kelio nelygumų bei duobių.

Neprilygstamos Hilux savybės bekelėje buvo dar patobulintos – įjungus dviejų varančių ratų režimą veikia elektroninė sistema, atkartojanti mechaninio riboto praslydimo diferencialo (LSD) darbą. Taip pat buvo sumažinti variklio apsisukimai laisva eiga nuo 850 iki 680 aps./min., pagerinta akceleratoriaus reakcija į paspaudimą, sumontuotas naujas ratų pasisukimo stebėjimo ekranas bei atnaujinta VSC sistema.

Naujoji aukščiausia Invincible komplektacija siūlo klientams Premium lygio įrangą ir unikalų stilių, tačiau Toyota nedaro jokių kompromisų savybėms bekelėje, kokybei ir patikimumui – tai yra esminės Hilux savybės, pavertusios jį populiariausiu pikapu visame pasaulyje. Dabar Hilux maksimaliai pritaikytas darbui ir laisvalaikiui, suderinti pikapo universalumas, tinkamumas aktyvioms pramogoms, komfortas bei išskirtinis stilius.

Hilux pasižymi tikram pikapui būdingu stiliumi, tačiau Invincible apdailos detalės suteikia išvaizdai naujų potėpių. Išorėje pastebimos tik Invincible būdingos išskirtinės detalės - solidesnės priekinės radiatoriaus grotelės bei buferis, slenksčiai, ratų arkų apsaugos, durų rankenėlės, ratlankiai bei bagažinės dangtis. 

Invincible interjere gausu juodų ir juodo chromo apdailos akcentų, o kai kurios technologijos yra išskirtinės šiam įrangos komplektui, pavyzdžiui, išmanusis automobilio raktelis. Jaukumo salone suteikia melsvos „Clear blue“ spalvos priekinių ir galinių durų apdaila bei dviejų atspalvių perforuotos odinės sėdynės. 

Naujojo Hilux pardavimas prasidės šių metų gruodžio mėnesį.



gallery image
gallery image

Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...

Automobilis

Lexus NX:  laužantis stereotipus

Lexus NX: laužantis stereotipus

Po beveik nepasikeitusia išore slypi naujas automobilis. Vid...