Menu




Naujasis John Deere 6R 185 – čempionas kelyje

Tyrimai 23.02.2022   

Naujasis John Deere 6R 185 – čempionas kelyje


Transporto darbai yra svarbi kasdienių žemės ūkio darbų dalis ir ūkininkų ūkiuose, ir žemės ūkio paslaugas teikiančiose įmonėse. Nuo pat debiuto 2011-aisiais John Deere 6R serijos traktoriai buvo laikomi lauko, transportavimo darbų ir tiksliųjų technologijų etalonu. Naujojo 6R 185 degalų sąnaudų testai įrodo ir šios technikos ekonomiškumą. 

Praėjus vos trims mėnesiams po atnaujintos serijos pristatymo, kurioje atsirado ir vienas naujas, transporto darbams pritaikytas modelis John Deere 6R 185, 6 cl. naujokas buvo oficialiai pripažintas ekonomiškiausiu, atliekant transporto darbus, mažesnės kaip 250 AG galios traktorių klasėje.

Atliekant DLG PowerMix Transport Test 2.0 bandymus, naujasis 6R 185 sunaudojo tik 355 g/kWh dyzelino ir 14 g/kWh AdBlue tirpalo. Priklausomai nuo regioninių dyzelino ir AdBlue tirpalo kainų, galima sutaupyti iki 2,00 eurų/val. transportavimo metu, o tai reiškia, kad ūkininkai ir įmonės gali dar labiau sumažinti gamybos išlaidas.

6R 185 yra tituluojamas transporto darbų traktoriumi. Nedidelio 7,9 t svorio modelio didžiausia galia yra 234 AG su galios didinimo sistema. Be to, 6R 185 turi labai efektyvią AutoPowr transmisiją kartu su pripažintu 6,8 litro darbinio tūrio PowerTech PVS variklis.

John Deer 6R 185 degalų sąnaudų testo rezultatas tęsia 6R serijos sėkmės istoriją. Anksčiau 6R 250 pasiekė geriausias kada nors išmatuotas PowerMix testo vertes didesnio kaip 250 AG pajėgumo klasėje. 

Pasak kompanijai atstovaujančios Lietuvos bendrovės DOJUS agro Produktų grupės vadovo Manto Liepuoniaus, visi John Deere 6R serijos traktoriai įkūnija geriausias JAV ir Vokietijos John Deere traktorių gamyklų produkcijos savybes – kokybę, komfortą ir išmanumą. „Labiausiai norėčiau išskirti 6R serijos traktorių išmanumą, kuris yra geriausias rinkoje. 6R traktoriai, taip pat kaip ir didieji 8R, turi lygiai tokias pačias funkcijas – JDLink telematikos sistemą, AutoTrac automatinį lygiagretų vairavimą su apsisukimu galulaukėje (AutoTurn), CC4600 monitorius su iki 255 valdomomis padargo (pvz. purkštuvo, tręštuvo) sekcijomis. Tad kaip ir 8R traktoriuose iki visiško autonominio traktoriaus mums trūksta tik vaizdo kamerų, kurios stebėtų aplinką“, - 6R traktorių technines charakteristikas apibūdina M. Liepuonius.

Jo teigimu, iki šiol populiariausias 6R serijos modelis buvo 6215R. „Šiais metais stebime didesnę galingesnių modelių paklausą. Tikėtina, kad 6215R/6R 215 modelis gali perleisti savo karūną 6250R/6R 250 modeliui. Pati 6R serijos modelių paklausa taip pat didėja ir labiausiai dėl to, kad 6R traktorius galime sukomplektuoti su AutoPowr bepakopėmis transmisijomis bei CommandPRO valdymo svirtimi“, – rinką komentuoja M. Liepuonius. 

Jo pastebėjimu, Lietuvos ūkininkai vis labiau įvertina bepakopės transmisijos privalumus visuose darbuose – komfortą, nedideles degalų sąnaudas. „Iki šiol iš visų 6R pardavimų 80 % sudarydavo traktoriai su DirectDrive transmisijomis. Šiais metais AutoPowr pradeda imti viršų – net 65 % 6R traktorių užsakymų yra su bepakopėmis transmisijomis“, - pabrėžia DOJUS agro produktų grupės vadovas.

 



Jums turėtų būti įdomu


Tyrimai

Rotoriniai kombainai pasiteisina ir esant sudėtingoms klimato sąlygomis

Rotoriniai kombainai pasiteisina ir esant sudėtingoms klimato sąlygomis

Naujausi Case IH Axial-Flow kombainų patobulinimai, tarp kur...

Tyrimai

Mažesnis slėgis padangose – didesnis derlius

Mažesnis slėgis padangose – didesnis derlius

Kokia žemės ūkio technikos padangų slėgio įtaka augalų derli...

Tyrimai

Sėja dvigubomis eilutėmis didina derlių

Sėja dvigubomis eilutėmis didina derlių

Remiantis Vokietijos Osnabriuko (Osnabrück) universiteto tyr...