Naujasis Yaris Cross, kompaktiškų, tokių kaip Nissan Juke ir Ford Puma visureigių, konkurentas, iš pradžių buvo planuojamas pristatyti Ženevos automobilių parodoje, tačiau dėl karantino reikalavimų atšaukus masinius renginius, naujo modelio debiutas įvyko virtualioje erdvėje. Mažųjų visureigių prekyba Baltijos šalyse numatyta kitų metų pradžioje.
Naujasis modelis sukonstruotas ant GA-B platformos, kas kėbului suteikia standumo. Kai kurie techniniai sprendimai „pasiskolinti“ iš mažesniųjų Yaris modelių. Vis dėlto Toyota pabrėžia, kad iš pažiūros panašūs modeliai yra skirti skirtingoms vairuotojų auditorijoms.
Ratų bazė – 2560 mm, ilgis 4180 mm. Jis yra 20 mm platesnis ir 90 mm aukštesnis už Yaris. 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai rado savo vietą ratų arkoje.
Kompaktiškame visureigyje įrengta naujausios, ketvirtos kartos hibridinė sistema. Yaris Cross varantis 1,5 l Hybrid Dynamic Force variklis užtikrina išskirtinę degalų ekonomiją, mažą išskiriamo CO2 kiekį ir sklandžiai perduodamą galią. Idealus derinys miesto erdvėje. Maksimali naujos hibridinės jėgainės galia siekia 116 AG. Variklių gamoje taip pat bus klasikinis 1,5 l benzininis variklis.
Naujieji visureigiai bus gaminami Toyota gamykloje Prancūzijoje. Japoniškojo prekės ženklo Yaris Cross kitais metais planuojama parduoti 150 000. Toyota skaičiavimais, Yaris hečbekas, naujasis visureigis Cross ir sportiškasis GR Yaris sudarys trečdalį gamintojo parduodamų automobilių kiekio Europoje.
Pasak gamintojo, kompaktiškasis visureigis negavo visiškai naujo pavadinimo, nes Toyota norėjo išsaugoti tvirtus ryšius su Yaris hečbeku, kuris yra perkamiausias kompanijos modelis Europoje.