Menu




„Wolf Tyres“ – Estijos gamintojo restauruotos padangos atitinka naujų gamyklinių padangų lygį

Partnerio turinys 21.11.2022   

„Wolf Tyres“ – Estijos gamintojo restauruotos padangos atitinka naujų gamyklinių padangų lygį


„Wolf Tyres“, kuri praeitų metų pavasarį Voka (Rytų Viruma apskritis) atidarė padangų gamyklą, nori įrodyti, kad restauruota padanga gali būti tokios pačios aukštos kokybės, kaip ir nauja vidurinės klasės padanga, ir automobilių savininkams nereikia baimintis, kad dėl restauruotų padangų gali sumažėti jų saugumas arba patikimumu jos gali nusileisti naujoms.

Žmonės linkę tikėti mitais, todėl dauguma automobilių savininkų, išgirdę apie restauruotas padangas, patrauko pečiais, o blogiausiu atveju – net pradeda keiktis. Vyresni žmonės prisimena laikus, kai pigios (taip vadinamos „protektuotos“ arba „vulkanizuotos“) padangos iš tiesų tarnaudavo neilgai, tapdavo neplanuotų sustojimų pusiaukelėje pačiu netinkamiausiu metu priežastimi ir pavesdavo visais įmanomais būdais.

Atidžiau apsidairę gamykloje, kuri gamina „Wolf Tyres“ prekės ženklo padangas, pastebėsite, kad padangų restauravimas naudojant karštojo vulkanizavimo technologiją iš esmės tapo analogiškas naujų padangų gamybai, o jų stiprumas ir saugumas atitinka naujų vidutinės klasės ir kokybės padangų rodiklius. Protektoriui atnaujinti „Wolf Tyres“ naudoja karštosios vulkanizacijos būdą, kuris iš esmės užtikrina vientisą ryšį tarp padangos protektoriaus ir karkaso medžiagų. Tokiu būdu rekonstruotos padangos protektorius nuo karkaso niekada neatsiskirs, kadangi restauravimo proceso metu jų medžiagos susijungia tarpusavyje. Šio proceso metu padangos dalys ne paprasčiausiai suklijuojamos, o sujungiamos į vientisą masę.

Visų procesų metu naudojamos šiuolaikinės technologijos, o didžioji dalis įrangos pagaminta Italijoje – galima sakyti, kad Voka esanti padangų gamykla aprūpinta naujausiomis technologijomis, t. y. ji atitinka aukščiausią lygį, koks tik šiuo metu įmanomas naudojant tokią gamybos technologiją.

Vienintelė Estijoje lengvųjų automobilių padangų restauravimo gamykla

Padangos, kurioms Voka gamykloje, naudojant naujausias technologijas, buvo uždėtas naujas protektorius, išsiskiria tuo, kad Mardu esančioje gamykloje, kuri priklauso tiems patiems savininkams, gaminama jų atnaujinimui reikalinga žaliava – specialus gumos mišinys, kurį sudaro natūralus kaučiukas ir tam tikras kiekis sintetinio kaučiuko (taip vadinamas „žaliavinis kaučiukas“, t. y. neapdorota guma).

Žinoma, šis mišinys labai plačiai naudojamas gaminant įvairius guminius gaminius, o gamykla „Wolf Tyres“ rado būdą, kaip šį mišinį pritaikyti ir automobilių padangų protektoriui atnaujinti.

Tiksli gumos mišinio, kurį sukūrė ir kruopščiai ištestavo vietiniai mokslininkai, sudėtis yra komercinė paslaptis, kadangi ši technologija, neabejotinai, yra unikali kaimyninėse šio regiono šalyse, jei ne visoje Europoje.

Baltijos šalių sąlygoms skirtas atskiras gumos mišinys

Dėl vietinių oro sąlygų, Baltijos šalių automobilių savininkams žieminių padangų pasirinkimas yra pats kritiškiausias momentas. Didžiausią įtaką padangos, ypatingai žieminės, kokybei turi gumos, iš kurios pagaminta ta padangos dalis, kuri liečiasi su kelio danga, mišinys. Paprastai, kuo guma minkštesnė, tuo padanga geriau sukimba su kelio danga, tačiau ji ir greičiau susidėvi. Padangų gamintojo užduotis – gauti taip vadinamą „aukso vidurį“: padanga turi gerai sukibti su sausa kelio danga, lyjant ir sningant, o Baltijos šalių sąlygomis – su kelio danga, kuri padengta druskos ir sniego mišiniu, ir tuo pat metu kiek įmanoma mažiau dėvėtis.

Kaip šio prekės ženklo padangų protektoriaus rašto prototipas buvo panaudotas pirmaujančių žieminių padangų gamintojų padangos raštas, kuris buvo kruopščiai išbandytas vietiniuose keliuose ir vietinėmis sąlygomis, gerai išstumia sniegą iš po protektoriaus ir yra populiarus tarp vairuotojų.

Padangų, kurios gerai tinka Baltijos šalių sąlygoms, gamyba yra gana sudėtingas uždavinys, kadangi rudens ir pavasario-žiemos oro sąlygos keičiasi labai greitai, o iš vairuotojų reikalauti savo automobilių padangas nuolat keisti į oro sąlygas atitinkančias padangas negalima. Žemos temperatūros sniego košė kietos gumos padangos protektoriuje pradeda šalti ir padanga praranda sukibimą su kelio danga. Idealiu atveju, t. y. naudojant padangos protektorių iš tinkamo gumos mišinio, sniego masė bus išmetama iš protektoriaus ir ji neprišals. Aptarnaujame klientus visose Baltijos šalyse. Taip pat ieškome panašias vertybes puoselėjančių verslo partnerių ir mūsų produkcijos platintojų už Estijos ribų.

 

Andres Meesak, „Wolf Tyres“ generalinis direktorius:

 „Mūsų nuolatinių tyrimų tikslas – gauti gumos mišinius, kurie labai plačiame temperatūrų diapazone išlieka tokie pat minkšti, tačiau tuo pat metu yra labai atsparūs dėvėjimuisi.“

 

Kummar Rehvid OÜ

Pargi 24, Voka, Ida-Virumaa, Estonia

www.wolftyres.lt

info@wolftyres.ee

 



Jums turėtų būti įdomu


Partnerio turinys

Metų pradžia – nuo vizito į „Pronar“ gamyklas

Metų pradžia – nuo vizito į „Pronar“ gamyklas

2024-uosius metus „Margučiai“ pradėjo nuo kelionės su ūkinin...

Partnerio turinys

Kur naudojamas „MultiOne“ krautuvas?

Kur naudojamas „MultiOne“ krautuvas?

Atsakymas į šį klausimą panašus, kaip ir atsakymas į klausim...

Partnerio turinys

AGCO atstovas: „Norime paneigti niekuo nepagrįstus gandus“

AGCO atstovas: „Norime paneigti niekuo nepagrįstus gandus“

Lietuvoje verslo reikalais lankėsi grupės AGCO, valdančios g...