Menu



Nauji „Opel“ komerciniai automobiliai

Partnerio turinys 20.12.2024   

Nauji „Opel“ komerciniai automobiliai


Ilgametę istoriją turintis gamintojas pristatė naujus lengvuosius ir vidutinės klasės komercinės paskirties automobilius (LCV ir MDV), turinčius įvairiems poreikiams pritaikytų modifikacijų. Rinktis galima iš trijų skirtingų dydžių modelių: Combo Cargo, Vivaro ir Movano.

COMBO CARGO
Patikimas, itin praktiškas, visiems gyvenimo atvejams pritaikomas naujasis Combo gali būti tiek krovininis, tiek ir keleivinis, kurį nesunku paversti krovininiu. Būtent toks yra Combo Life.

Išmanus ir universalus
Nors Combo yra kompaktiškas, bet erdvus automobilis. Naujame modelyje daugiau šiuolaikinių elektroninių vairuotojo asistentų. Pagerėjo ne tik aktyvusis saugumas – komforto lygis taip pat aukštesnis.

Combo Cargo Lietuvoje siūlomas su 81 kW/110 AG benzininiu ir 75 kW/1¬02 AG bei 96 kW/131 AG dyzeliniais varikliais. Taip pat yra elektra varoma modifikacija su 100 kW/136 AG elektros varikliu

Naujas eksterjero ir interjero dizainas

Naujasis Combo turi tuos pačius, visus Opel modelius vienijančius dizaino elementus. Tradiciškai, dizainas susietas su funkcionalumu, ergonomika ir komfortu. Dėl modulinės konstrukcijos ir gerai apgalvotų detalių, Combo Cargo yra labai universalus automobilis.

Modifikacijų įvairovė

Combo Cargo galimas su dviem skirtingo ilgio kėbulais, turinčiais skirtingą keliamąją galią. Pavyzdžiui, automobilio su kėbulu L1 bendroji masė gali būti 2,0 arba 2,4 t, atitinkamai, keliamoji galia 600 arba 1 000 kg. Tai svarbu, nes už nedidelį papildomą mokestį vietoje standartinio 2,0 t sveriančio automobilio galima pasirinkti didesnį krovumą turinčią 2,4 t jo modifikaciją. Pavyzdžiui, kurjerių tarnyboms nereikia didelės keliamosios galios, todėl jiems priimtinesnis standartinis modelis, tuo tarpu kitų profesijų atstovams, kuriems tenka pervežti sunkesnius krovinius, priimtinesnis toks pat standartinis, bet didesnės keliamosios galios modelis. Juolab, kad 2,4 t modifikaciją, pasitelkus ilgą papildomos įrangos sąrašą, galima individualizuoti pagal kiekvieno poreikius.

Krovinių skyrius

Opel Combo išsiskiria didžiausiu krovinių skyriumi tarp šios klasės automobilių. Ne tik, juo, bet ir originaliais funkciniais sprendimais. Pavyzdžiui, „Flex Cargo“ liuku krovinių skyriaus pertvaros šone, kurį nuėmus, galima pervežti ilgus krovinius. Nepaisant kompaktinių matmenų, Combo yra gana talpus automobilis. Priklausomai nuo modifikacijos, jame gali būti 2, 3 arba 5 sėdimos vietos (Combo Cargo Team). Gamoje yra vienas benzininis ir du dyzeliniai motorai, taip pat elektra varoma modifikacija. Vidaus degimo varikliai derinami su mechanine 6 pavarų arba automatine 8 pavarų dėže. 

Combo Cargo galima pervežti iki 1 000 kg krovinį

Junglumas

Combo ne tik talpus ir funkcionalus, aprūpintas ekonomiškais varikliais – nauja informacijos ir pramogų sistema su belaidėms „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sąsajomis, „OpelConnect“ paslauga, kuri pažangiausioje versijoje turi maršrutų planavimo parinktį, daug prisideda prie darbo efektyvumo didinimo. Combo Cargo ir Combo Cargo Team jau bazinėje įrangoje turi pilną saugumo sistemų paketą „Safety Pack“: automatinį artimųjų/tolimųjų šviesų perjungimą (HBA), kelio ženklų atpažinimą (TSR/SLI), trečio lygio vairuotojo budrumo stebėjimą (DAA3), išplėstinį pagalbinį stabdymą (AEBS) bei aktyvųjį juostos laikymąsi (LKA). Taip pat numatyta adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu (ISA).

Didesnis saugumas ir informatyvumas

Siekiant padidinti aktyvųjį saugumą, Combo modeliuose sumontuoti matriciniai LED žibintai „IntelliLux Matrix LED“. 14 atskirų LED segmentų turintys žibintai automatiškai prisitaiko, kad neakintų priešais atvažiuojančių. Jie užtikrina optimalų matomumą bet kokiomis sąlygomis.
Liečiamasis informacijos ir pramogų sistemos ekranas dabar 10 colių įstrižainės, su jame integruota bendrovės „Qualcomm Technologies“ platforma „Snapdragon Cocpit“. 

VIVARO

Tai vidutinės klasės komercinės paskirties Opel automobilis. Dėl patogios vairuotojo darbo vietos, talpaus krovinių skyriaus ir didelės keliamosios galios Vivaro tinkamas daugeliui sričių ir įvairiai veiklai. Kad atitiktų individualaus verslo poreikius, Vivaro galima įsigyti įvairių dydžių ir vidaus variantų.

Geriausias darbo įrankis

Vivaro siūlomas dviejų kėbulo ilgių. Priekyje yra iki trijų sėdimų vietų. Taip pat galima Vivaro Team modifikacija, turinti iki šešių sėdimų vietų ir pertvarą už antros eilės sėdynių, skiriančią krovinių skyrių nuo salono.


Vivaro salonas erdvus ir patogus

Modifikacijų ir versijų įvairovė

Naudotojai gali individualizuoti furgoną pagal savo profesinius poreikius. Pasirinkus reikiamo ilgio ir tipo kėbulą – furgono, keleivinio mikroautobuso, krovininio-keleivinio furgono ar tiesiog Platform Cab platformą – telieka išsirinkti jėgos agregatą. Be trijų dyzelinių motorų siūloma ir elektra varoma modifikacija. Sekantis žingsnis – pasirinkti profesiniams poreikiams reikalingą papildomą įrangą. Vivaro versijų įvairovė labai didelė, todėl jis idealiai tinkamas praktiškai bet kokio tipo verslui.

Krovinių skyrius

Nepaisant kompaktiškų matmenų, Vivaro yra talpus ir universalus automobilis. Jo galimybes dar padidina tokie funkcionalūs sprendimai, kaip „FlexCargo“ liukas krovinių skyrių nuo salono skiriančios pertvaros apačioje ir su pakeliama priekinės sėdynės pasoste. Prie to taip pat prisideda stumdomos durys abejose kėbulo pusėse ir laisvų rankų įranga.

Vivaro furgoną lengva pakrauti iš bet kurios pusės: pro į šonus atidaromas galines bei stumdomas duris abejose kėbulo pusėse

Junglumas

Galingi ir taupūs varikliai užtikrina, kad su naujuoju Vivaro kiekvieną kartą važiuosite efektyviai.  O informacijos ir pramogų sistema su belaidėms „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sąsajomis bei „OpelConnect“ paslauga rūpinasi jūsų saugumu kelyje. Vivaro turi pilną elektroninių vairuotojo asistentų paketą: automatinį artimųjų/tolimųjų šviesų perjungimą (HBA), kelio ženklų atpažinimą (TSR/SLI), trečio lygio vairuotojo budrumo stebėjimą (DAA3) bei išplėstinį pagalbinį stabdymą (AEBS). Taip pat numatyta  adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu (ISA), elektrinis stovėjimo stabdys, galinio vaizdo kamera su 180° kampo skaitmeniniu galinio vaizdo veidrodėliu, nematomų zonų stebėjimo sistema ir kita aktyvųjį saugumą didinanti įranga.

Biuras, kur tik bebūtumėte

„FlexCargo“ dviejų vietų priekinė sėdynė turi ne tik pakeliamą kraštinę pasostę, bet ir nulenkiamą centrinę atkaltę. Ant jos patogu pasidėti nešiojamą kompiuterį. Taip pat galima naudotis praktiškais išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių laikikliais.

Didesnis saugumas ir pagalba vairuotojui

Pažangūs elektroniniai vairuotojo pagalbininkai padeda išvengti nelaimingų atsitikimų ir palengvina vairavimą. Dalį elektroninių vairuotojo asistentų jau išvardinome aukščiau, tačiau kalbant bendrai, naujajame Vivaro yra net 18 aktyviojo saugumo sistemų. Pavyzdžiui, pasirinkus „Dynamic Surround View“ paketą, be 10 colių įstrižainės didelės raiškos informacijos ir pramogų sistemos ekrano su „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ sąsajomis bei spalvoto 10 colių įstrižainės prietaisų skydelio, gaunama ir galinio vaizdo kamera su 180° kampo skaitmeniniu galinio vaizdo veidrodėliu, nematomų zonų stebėjimo sistema bei parkavimo jutikliai priekyje ir šonuose.

MOVANO

Naujasis Movano pasižymi pripažinta „Opel“ surinkimo kokybe ir praktiškumu, tačiau dabar naudingoji jo apkrova dar didesnė. Taip pat pakeistas modelio dizainas, pagerintos pagalbinės vairavimo funkcijos. Movano yra puiki darbo priemonė kiekvienai transportavimo užduočiai atlikti, sukonstruotas maksimaliai padidinti darbų efektyvumą ir sumažinti eksploatacines išlaidas.

Movano yra didžiausias Opel markės furgonas

Joks darbas nėra per sunkus

Didžiausias Opel furgonas puikiai pritaikytas bet kokioms užduotims. Movano siūlomas su keturių skirtingo ilgio, trijų aukščių kėbulais. Patys kėbulai galimi penkių skirtingų tipų: „Panel Van“, „Chassis Cab“, „Chassis Crew Cab“, „Chassis Cowl“ ir „Platform Cab“. Tiek furgonai, tiek platformos su kabina turi sustiprintas, didesnėms apkrovoms pritaikytas HD (angl. „Heavy Duty“) modifikacijas.

Modelių įvairovė

Kaip ir kitus komercinės klasės Opel automobilius, Movano taip pat galima sukonfigūruoti pagal kiekvieno užsakovo individualius pageidavimus. Keturių skirtingo ilgio ir trijų aukščių kėbulas atveria plačias pasirinkimo galimybes. Geriausių rezultatų galima pasiekti tik turint profesiniams poreikiams pritaikytą automobilį. Visų Movano furgonų bendroji masė neviršija 3,5 t, išskyrus HD modifikaciją ilgiausiu kėbulu, kurios bendroji masė 4,25 t. Jai vienintelei reikalingas C kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Krovinių skyrius

Dėl didelės naudingosios apkrovos, plataus kėbulų variantų pasirinkimo bei daugybės praktinių sprendimų, naujasis Movano yra geriausias pasirinkimas komercinių automobilių segmente, idealus įvairioms užduotims atlikti. Jame montuojami sunkiam darbui pritaikyti, „Euro 6.4“ taršos reikalavimus atitinkantys 4 cl./2,2 l darbo tūrio dyzeliniai varikliai, kurių galia 120, 140 ir 180 AG. Šių variklių didžiausias sukimo momentas yra nuo 380 (su mechanine pavarų dėže) iki 450 Nm (su automatine pavarų dėže). Taip pat yra hibridinė (dyzelinė-elektrinė) ir elektra varoma modifikacijos. Kalbant apie transmisijas, Movano siūlomas su mechanine 6 pavarų arba automatine 8 pavarų dėže.

Junglumas

Su naujuoju Movano kiekvieną kartą važiuosite efektyviai. Taip užtikrina ne tik ekonomiški dyzeliniai varikliai, bet ir pažangios ryšio bei navigacijos galimybės. Naujausia pramogų ir informacijos sistema su optimalaus maršruto planavimo parinktimi palengvina darbo dieną, suteikdama daugiau komforto vairuotojui. Movano taip pat turi pilną elektroninių vairuotojo asistentų paketą, pradedant išplėstiniu pagalbiniu stabdymu (AEBS), kelio ženklų atpažinimu (TSR/SLI), greičio ribotuvu (ISA) ir baigiant aktyviuoju juostos laikymųsi. Už papildomą mokestį siūloma adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo, beraktė variklio paleidimo ir atrakinimo sistemos, informacijos ir pramogų sistema su 10 colių įstrižainės didelės raiškos liečiamuoju ekranu, priekiniai LED žibintai, belaidis išmaniojo telefono įkroviklis ir kita įranga.

Biuras, kur tik bebūtumėte

Daugiau nereikės nešiojamojo kompiuterio laikyti rankose arba atremti jį į vairą. Kaip ir Vivaro, Movano modelis taip pat turi nulenkiamą centrinės sėdynės atkaltę. Ji suformuoja praktišką staliuką nešiojamam kompiuteriui ar pietų dėžutei pasidėti. Atkaltė taip pat turi gėrimų laikiklius.


Komfortiškas ir jaukus Movano interjeras

 



Jums turėtų būti įdomu


Partnerio turinys

Metų pradžia – nuo vizito į „Pronar“ gamyklas

Metų pradžia – nuo vizito į „Pronar“ gamyklas

2024-uosius metus „Margučiai“ pradėjo nuo kelionės su ūkinin...

Partnerio turinys

Kur naudojamas „MultiOne“ krautuvas?

Kur naudojamas „MultiOne“ krautuvas?

Atsakymas į šį klausimą panašus, kaip ir atsakymas į klausim...

Partnerio turinys

AGCO atstovas: „Norime paneigti niekuo nepagrįstus gandus“

AGCO atstovas: „Norime paneigti niekuo nepagrįstus gandus“

Lietuvoje verslo reikalais lankėsi grupės AGCO, valdančios g...