Menu




Žvilgtelėkite į naująjį pikapą Amarok

Automobilis 27.04.2022   

Žvilgtelėkite į naująjį pikapą Amarok


Artėjant oficialiai premjerai, Volkswagen Commercial Vehicles praskleidė paslapties šydą ir parodė naująjį Amarok su kamufliažiniais lipdukais. Žadama, kad pikapas bus pajėgesnis tiek asfaltuotuose keliuose, tiek bekelėje. 

Sukurtas Vokietijoje ir Australijoje, gaminamas Pietų Afrikoje, naujasis Amarok turėtų tapti B segmento pikapų lyderiu ir pasižymės ilgaamžiškumu, puikia komplektacija, gausybe naujų vairuotojo asistentų ir didesne jėgainių gama. Pasaulinė Amarok premjera įvyks jau šią vasarą, o išankstiniai užsakymai Lietuvoje prasidės 2023 m. pradžioje.

Universalusis Amarok išlaikė savo inovatyvų ir prabangų dizainą, tačiau jis buvo patobulintas – charizmatišką kėbulą papildo aukštos kokybės salonas. Nepaisant maskuotės, matyti, kad Amarok matmenys išaugo – ilgis padidėjo 100 mm ir dabar siekia 5 320 mm, o ratų bazė padidėjo 175 mm, dabar siekia 3 270 mm, todėl bus daugiau vietos dviguboje kabinoje. Iki 1,2 t išaugo ir maksimalus krovinio svoris, o kadangi ratų bazė pailgėjo daugiau nei pats pikapas, atstumas nuo ratų iki bamperio sumažėjo, o tai lemia geresnį pajėgumą bekelėje.

Baltijos šalyse Amarok bus galima įsigyti su 3 litrų dyzeliniu varikliu ir visais varančiaisiais ratais. Vairuotojai galės rinktis iš įvairiausių, net ir nekasdienėms situacijoms skirtų, važiavimo režimų. Valdyti pikapą padės daugiau nei 30 vairuotojo asistentų, kurių net 20 bus pirmą kartą montuojami į Amarok.

Dizainas – galybei pabrėžti

Nors naujasis Amarok dar slepiasi po kamufliažu, jo dizainas bus galingas ir charizmatiškas. „Kurdami naująją Amarok kartą, smarkiai pakeitėme jo dizaino archetipą. Jis tapo ekspresyvesnis ir įspūdingesnis“, – teigia Volkswagen Commercial Vehicles dizaino vadovas Albertas Kirzingeris.

Iš kitų pikapų Amarok išsiskiria beveik plokščiomis viršutinėmis ratų arkų kraštinėmis. Jų apdailos ir iki 21 colio dydžio lengvojo lydinio ratai su didesnio pravažumo padangomis (pirmą kartą standartinėje komplektacijoje) sudaro galingą įvaizdį. Vaizdą iš šono sustiprina harmoningai susijungiantys C statramsčiai ir krovinių skyrius. 

Naujasis pikapas puikiai atrodys ir iš galo. Platų bagažinės dangtį įrėmina LED galiniai žibintai, o Amarok pavadinimas į dangtį įspaustas per visą jo ilgį. Papildomai bus galima pasirinkti ir IQ.Light LED matricos žibintus. Kaip ir seniau, Amarok turės pakankamai vietos kroviniams – čia šonu tilps visa Euro paletė, kurią pritvirtinti padės patvarūs tvirtinimo žiedai.

Salonas profesionalams ir ilgoms kelionėms

Intuityvus valdymas, skaitmeninis prietaisų skydelis ir planšetės stiliaus pramogų sistemos ekranas suteikia Amarok interjerui funkcionalumo ir aukštos kokybės įvaizdį, pabrėžia jo aukštos klasės charakterį. Jį papildo ir išskirtinė garso sistema, elegantiški odiniai prietaisų skydelio ir durų apmušalų paviršiai su įmantriais siuvinėjimais. Priekyje sėdintiems skirtos sėdynės, kaip įprasta Volkswagen, plačios ir patogios, papildomai galima pasirinkti ir elektrinį dešimties krypčių reguliavimą. Dvigubos kabinos „Amarok“ gale bus vietos trims keleiviams.

Išbandytu sėkmės keliu

Europoje, Pietų Amerikoje, Pietų Afrikoje ir Okeanijoje iki šiol parduota daugiau nei 830 tūkst. Amarok. Sėkmingo premium klasės pikapo bruožai – pažangiausios jėgainės, sistemiškas funkcionalumas, galimybė vežti daug krovinių ir įveikti įvairiausią reljefą. Kurdama naują Amarok kartą, Volkswagen Commercial Vehicles šias savybes siekia dar labiau sustiprinti.

 



Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...

Automobilis

Lexus NX:  laužantis stereotipus

Lexus NX: laužantis stereotipus

Po beveik nepasikeitusia išore slypi naujas automobilis. Vid...