Menu




Toyota pristatė naują Dakaro ralio įkvėptą Hilux GR Sport modelį

Automobilis 10.01.2022   

Toyota pristatė naują Dakaro ralio įkvėptą Hilux GR Sport modelį


Toyota Hilux modelis yra viena iš Dakaro ralio legendų, kuria važiuodami lenktynininkai tapo daugkartiniais sunkiausių pasaulio varžybų nugalėtojais. Sėkmė, kurią pasiekė „Toyota Gazoo Racing“ komanda ekstremaliose lenktynėse, įkvėpė sukurti Hilux GR Sport, kuris stovi šių pikapų gamos viršūnėje.

Hilux GR Sport sukurtas taip, kad patrauktų aktyvų gyvenimo būdą megstančių vairuotojų dėmesį. Šis modelis puikiai tinka nuotykių kupinoms kelionėms ir sportiniams iššūkiams.

Kad vairuoti būtų dar smagiau, kartu su naujuoju modeliu Toyota pristatė ir pakabos patobulinimus. Jie suteikia didesnę kontrolę, geresnį sukibimą bei greitesnę reakciją į vairuotojo veiksmus. O išskirtiniai išorės ir salono elementai sustiprina automobilio patrauklumą.

Reikšmingi GR Sport modelio patobulinimai, kurie buvo pristatyti drauge su naujuoju Hilux, lemia geriausias vairavimo savybes šio modelio istorijoje iki šiol. Visame pasaulyje pripažįstamos „keliavimo, kur akys veda“ bekele galimybės pasiekė naujas aukštumas dėl automatinio riboto praslydimo diferencialo ir Active Traction Control sistemos. Pavyzdinį valdymą ir komfortą tradiciniuose keliuose užtikrina nauji pakabos patobulinimai bei triukšmus ir vibracijas slopinančios priemonės.

Toyota Hilux užsitarnavo legendinę reputaciją dėl savo tvirtumo ir patikimumo. Tai visiška tiesa kalbant ne tik apie šį sportinį automobilį, bet ir apie masinės gamybos modelius, pavyzdžiui GR Sport.

Naujasis modelis įkvėptas Toyota ikoniškųjų Dakaro ralio bolidų. „Jis į naujas aukštumas pakelia vairavimo potyrius, nesvarbu, ar kalbama apie važiavimą keliu, ar bekele. Kartu jis puikiai atspindi Toyota lenktyninių automobilių dvasią ir atneša dalelę Dakaro ralio vairuotojams visame pasaulyje“, – sako Naser‘as Al-Atjah‘as „Toyota Gazoo Racing“ komandos pilotas, daugkartinis pasaulio „Cross-Country“ čempionas bei triskart Dakaro ralio nugalėtojas.

Iš naujo sureguliuota pakaba

Esminis atnaujintos pakabos sistemos patobulinimas – nauji vienvamzdžiai amortizatoriai bei naujosios spyruoklės automobilio priekyje. Dėl vienvamzdžių amortizatorių konstrukcijos ypatumų padidėjusi stūmoklių eiga užtikrina geresnį amortizavimą, greitesnį atsaką ir geresnį šilumos išsklaidymą. Drauge jis leidžia išlaikyti amortizatorių viduje cirkuliuojančios alyvos darbinę kokybę net važiuojant ypač sunkiomis sąlygomis.

Buvo sutvirtintos priekinių amortizatorių spyruoklės, be to, tiek jos, tiek amortizatoriai nudažyti raudona spalva, išskiriančia ir pabrėžiančia ypatingą Hilux GR Sport charakterį. Prie visų šių pokyčių prisideda jau anksčiau sykiu su naujuoju Hilux pristatytos pakabos naujovės, tarp kurių – ir patobulintos galinės lingės, ir naujos pakabos įvorės. Viso to rezultatas – pasitikėjimą keliantis patikimumas, esant sudėtingoms vairavimo sąlygoms.

Palyginti su standartiniu Hilux, šie patobulinimai atnešė ypatingų valdymo charakteristikų pokyčių, įskaitant automobilio elgesį pasukus vairą, važiavimą judant tiesiai ar plokščiais paviršiais bei užtikrintą riedėjimo ir užpakalinės pakabos sukibimo pojūtį.

Naujovės prisideda ir prie važiavimo komforto: patobulinimai leidžia akimirksniu slopinti aukšto dažnio vibracijas ir pagerina amortizavimo savybes, tad galima kontroliuoti kėbulo judėjimą ir sušvelninti jam tenkančius smūgius.

Be galios kompromisų

GR Sport versiją į priekį varo galingas Hilux 2,8 l darbinio tūrio variklis, kuris gamoje buvo pristatytas 2020-aisiais. Variklis sukuria 204 AG/150 kW galią ir 500 Nm sukimo momentą, veikdamas suporuotas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže.

Ekskliuzyvus GR Sport modelis siūlomas kaip Double Cab (dvigubos kabinos) versija, be to, jis perėmė įspūdingas Hilux krovinio vežimo charakteristikas, kurios yra geriausios segmente. Šis modelis gali pavežti 1 toną krovinio ir patempti priekabas, sveriančias iki 3,5 tonos.

Stilingos detalės 

Išskirtinė automobilio salono ir išorės stilistika pabrėžia ypatingą Hilux GR Sport charakterį. Juodos priekinės grotelės primena G raidę. Jų centre subtiliai įkomponuotas Toyota vardas, ten, kur įprastai būna ženklo emblema. Ši paveldo įkvėpta detalė primena ketvirtosios kartos Hilux ženklelį ant 1980-ųjų pradžioje išleisto modelio.

Galingą priekio dizainą sustiprina nauji didesni rūko žibintų apvadai. Žvilgsnį traukia 17 colių skersmens kontrastingos juodos spalvos ir šlifuoto metalo apdailos ratlankiai, ant kurių – „all-terrain“ tipo skirtingai dangai pritaikytos padangos.

Juodi tonai vyrauja ir ant durelių veidrodėlių, slenksčių, automobilio sparnų ir bagažinės rankenos. Jie suteikia kontrasto ryškiai raudonai naujų amortizatorių bei spyruoklių spalvai. Be to, ant automobilio pritaisytas ir „GR Sport“ ženklelis.

Automobilio kabinoje – naujos sportinės priekinės sėdynės iš juodos ir sintetinės verstos odos, puoštos raudonos spalvos akcentais ir siūlėmis. GR Sport logotipas išsiuvinėtas ant sėdynių atlošų, grindų kilimėlių, automobilio variklio paleidimo mygtuko bei informacinio ekrano animacijos.

Vairuotojas galės pats rankiniu būdu keisti automatinės dėžės pavaras prie vairo įtaisytomis perjungimo svirtimis, o pagreitėjimas ir stabdymas valdomi sportiškais aliuminio pedalais. Salone vaizdą pagyvina anglies pluošto intarpai ir raudona dekoratyvinė linija, besitęsianti per visą prietaisų skydelį, taip pat mėlynos šviesos durų apšvietimas.

Naujasis Hilux GR Sport Lietuvoje pasirodys 2022-ųjų vasarą.

 



gallery image
gallery image

Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...

Automobilis

Lexus NX:  laužantis stereotipus

Lexus NX: laužantis stereotipus

Po beveik nepasikeitusia išore slypi naujas automobilis. Vid...