Ketvirtosios kartos Ford Ranger pikapuose, kaip teigia gamintojas, yra esminių pasikeitimų. Nauji varikliai, drąsus dizainas ir atnaujintas salono interjeras suteikia automobiliui modernumo.
Ford Ranger yra vienas iš perkamiausių pikapų Europoje. Naujojo Ranger dizainas parodo didžiųjų pikapų (Bronco ir F-150) įtaką Amerikos rinkai. Jis yra apie 50 mm platesnis nei jo pirmtakas. Gerokai platesnio kėbulo įspūdį dar labiau sustiprina didesnės radiatoriaus grotelės su horizontalia juosta. Joje yra įkomponuotas Ford ženklas, kurio įrėminimas tęsiasi iki pat naujųjų C dienos šviesos žibintų.
Ranger pavadinimas yra įspaustas ir metale per visą galinio borto plotį, ratų arkos šonuose ryškesnės. Abiejose galinio buferio pusėse yra integruotas laiptelis, kad būtų lengviau patekti į bagažinės skyrių.
Ranger išsaugo dabartinį 2,0 litrų dyzelinį variklį su šiek tiek pakeista aušinimo sistema. Agregato galingumas kol kas neatskleidžiamas, tačiau žinoma, kad jis turės ir vienos, ir dviejų turbinų modifikacijas.
Variklių pasirinkimo naujovė – 3,0 litrų V6 dyzelinis variklis. Kalbant apie našumą, tikimasi, kad jis pranoks dabartinę galingiausią Ranger versiją. Ford atskleidė, kad naujasis Ranger galimai bus iš dalies elektrifikuotas, tačiau daugiau šios naujovės paaiškinimo gamintojas kol kas nepateikė. Greičiausiai tai bus hibridinė Ranger versija, bet kokia tiksliai – paaiškės vėliau.
Transmisijų gamoje bus tiek penkių, tiek šešių greičių mechaninės pavarų dėžės, taip pat dešimties greičių automatinė transmisija.
Ketvirtos kartos Ranger pikapų užsakymus Ford numačiusi pradėti 2022 metų pabaigoje, tačiau kainos bus paskelbtos kiek anksčiau. Tikriausiai tuo pat metu pasirodys ir naujos kartos Volkswagen Amarok, kuris bus techninis Ranger atitikmuo.