Menu




JCB investuoja į vandenilio elementų variklių kūrimą

Žaliasis kursas 24.11.2021   

JCB investuoja į vandenilio elementų variklių kūrimą


Žemės ūkio ir statybų technikos gamintojas JCB teigia, kad į vandeniliu varomų variklių kūrimą investavo 100 mln. svarų sterlingų. Projektą vykdo 100 inžinierių komanda, tačiau tikimasi, kad jis pritrauks dar 50 ekspertų, kurie iki 2022 metų pabaigos į rinką pateiks pirmąsias mašinas su ekologiškais varikliais.

JCB yra viena iš lyderių tiek ekskavatorių, tiek teleskopinių krautuvų segmente. Abiejų tipų vandeniliu varomų mašinų prototipai buvo pristatyti specialiame renginyje Londone spalio pabaigoje, kuriame dalyvavo Jungtinės Karalystės ministras pirmininkas Boris‘as Johnson‘as.

JCB vandenilio elementų variklių technologijos pristatymas taip pat buvo įtrauktas į Glazge vykusios klimato kaitos konferencijos COP26 Green Zone programą. Būdama viena iš nulinės emisijos vandenilio technologijų plėtros lyderių, JCB prisijungia prie pasaulio pastangų sukurti vandenilio energijos naudojimo strategiją ir infrastruktūrą, siekiant sumažinti CO2 emisiją.

Lord‘as Bamford‘as, JCB prezidentas, pabrėžė: „Investuojame į vandenilio energiją, nes manome, kad elektra nėra universalus sprendimas, o tai ypač pasakytina apie mūsų pramonę, nes elektra gali būti naudojama tik mažesnėms mašinoms valdyti. Tai reiškia, kad variklius kursime ir toliau, tačiau tai bus itin efektyvūs, įperkami ir modernūs vandenilio varikliai, kurie neišskirs jokio CO2. Tai bus pirmieji vandenilio varikliai mūsų pramonėje, kuriuos JK sukurs britų inžinieriai. Vandenilio varikliai galėtų padėti JK daug greičiau pasiekti savo CO2 mažinimo tikslą“.

JCB variklius gamina nuo 2004 m. savo gamyklose Derbišyre (Jungtinė Karalystė) ir Delyje (Indija). Šiais metais JCB tikisi svarbiausio etapo įmonės istorijoje – bus pagamintas 750 000-asis variklis.

Vandeniliu varomo teleskopinio krautuvo prototipas jau bandymų stadijoje. Loadall 542-70 (7,0 m/4,2 t) vietoj dyzelino degina vandenilį. JCB teigia, kad mašina daro viską, ką gali padaryti dyzeliniu varikliu varomas analogas, tačiau neteršia aplinkos ir kelia daug mažiau triukšmo.



Jums turėtų būti įdomu


Žaliasis kursas

Elektrinės transporto priemonės projektas artėja prie pabaigos

Elektrinės transporto priemonės projektas artėja prie pabaigos

Devone įsikūrusi bendrovė EMotive pradėjo 180 000 svarų ster...

Žaliasis kursas

Panaudotą kepimo aliejų perdirbs į dyzeliną be naftos

Panaudotą kepimo aliejų perdirbs į dyzeliną be naftos

Suomijos bendrovės – degalų iš atsinaujinančių žaliavų gamin...

Technikos naujienos

Väderstad didina sėjamosios Spirit talpą

Väderstad didina sėjamosios Spirit talpą

Švedijos kompanija Väderstad skelbia apie padidintą sėjamųjų...