Menu




Peugeot 3008 įgavo naują išvaizdą ir daugybę technologinių naujovių

Automobilis 11.09.2020   

Peugeot 3008 įgavo naują išvaizdą ir daugybę technologinių naujovių


Šiemet Peugeot 3008 įgavo naują erą simbolizuojantį dizainą, su naujoviška priekine dalimi ir tik jam būdingais priekiniais ir galiniais LED žibintais bei naujomis kėbulo spalvomis.

Naujajame visureigyje yra visos naujosios kartos technologinės naujovės: vairuotojo pagalbos sistema ir paskutiniosios kartos Peugeot i-Cockpit įranga su 10 colių HD jutikliniu ekranu ir 12,3 colių ekrano aukštos kokybės laisvų rankų įranga.

Peugeot 3008 įkūnija kompanijos ateities viziją – kiekvienas modelis turi savo elektrifikuotą versiją. Pagrindinė naujovė – greta tvarių Peugeot 3008 automobilių su vidaus degimo varikliais rikiuojasi didelio našumo dviem arba keturiais ratais varomi hibridiniai automobiliai.

Akivaizdus naujojo stiliaus bruožas – berėmės grotelės. Naujasis visureigis apšviečia kelią naujo dizaino žibintais, kurių LED technologija jau priklauso standartinei įrangai. Liūto agresyvumą atspindintis priekinių žibintų dizainas yra vienas iš labiausiai atpažįstamų dabartinio Peugeot stiliaus elementų ir išsiskiria iš konkurentų drąsia forma.  Aukščiausio lygio LED žibintai išsiskiria aukštųjų technologijų posūkio apšvietimo (EVS) funkcija, praplečiančia ir optimizuojančia matomumo lauką važiuojant iki 90 km/val. greičiu. Pažymėtina ir naujoji į priekinius žibintus integruota Foggy Mode funkcija, pakeitusi atskirus rūko žibintus.

Savo segmente modelį galima užsisakyti su naktinio matymo NightVision įranga. Ši funkcija „aptinka“ pėsčiuosius ir gyvūnus tamsoje ir esant blogam matomumui netgi 200–250 atstumu anksčiau nei tolimosios šviesos pasiekia šiuos objektus ir prieš tai, kai jie patenka į vairuotojo regos lauką. Tokiu atveju skaitmeniniame prietaisų skydelyje vairuotojui rodomas galimo pavojaus grafinis infraraudonųjų spindulių vaizdas.

Taikomoji greičio valdymo sistema su ACC Stop and Go įranga, važiavimo eismo juostos viduriu pagalbos sistema, naujosios kartos automatinio avarinio stabdymo sistema Advanced Automatic Emergency Braking bei pažangi eismo ženklų atpažinimo sistema Advanced Traffic Sign Detection – dabar jas galima užsisakyti kaip naujas skirtingo įrangos techninio lygio parinktis.

Peugeot 3008 benzininių modelių diapazone ir toliau yra 3 cl., 1,2 l PureTech 130 AG 6 greičių mechaninė pavarų dėžė ir PureTech 130 AG 8 greičių automatinė transmisija. 1,6 l, 4 cl. PureTech 180 AG benzininis variklis su automatine transmisija siūlo galingesnio vairavimo patirtį.

Dyzelinių variklių asortimente yra 4 cl., 1,5 l darbinio tūrio, 130 AG varikliai su 6 greičių mechanine pavarų dėže ir 8 greičių automatine transmisija.

Iki šiol galingiausi Peugeot modeliai yra hibridinis keturiais ratais varomas Peugeot 3008 ir 300 AG SUV. Peugeot Hybrid 4 yra įkraunamas hibridinis automobilis, kuriuo vieno įkrovimo metu sukauptos energijos pakanka vien elektriniu režimu nuvažiuoti iki 59 km. Taip pat, priekiniais ratais varomas modelis yra Peugeot Hybrid 225 AG, kuris, pagal WLTP matavimus, varomas vien elektros energija nuvažiuoja iki 56 km.

Skirtingai nuo kitų, savaime įsikraunančių hibridų, Peugeot įkraunami hibridiniai automobiliai sukaupia pakankamai elektros energijos, kad kasdieninių išvykų metu automobilis būtų varomas 100 % elektra.

Peugeot 3008 Hybrid 4 yra galingas, bet itin ekonomiškas miesto visureigis, nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėjantis per 5,9 sekundės. Automobilis turi kombinuotą 200 AG (147 kW) PureTech benzininį variklį ir du elektrinius variklius: elektrinį 110 AG (81 kW) variklį, sujungtą su automatine e-EAT8 transmisija automobilio priekyje, ir elektrinį 112 AG (83 kW) variklį, sujungtą su galine ašimi automobilio gale.

Važiuojant 4WD režimu galia elektroniniu būdu yra tolygiai paskirstoma į visus keturis automobilio ratus. Visų varomųjų ratų pavara, kurią taip pat galima naudoti veikiant elektriniam režimui, užtikrina puikų sukibimą su šlapiu, dumblinu, apsnigtu ar vingiuotu keliu ir padeda sklandžiai važiuoti sudėtingose vietovėse.

225 AG (165 kW) 3008 Hybrid versija sujungia 180 AG (132 kW) PureTech benzininį variklį su 110 AG (arba 80 kW) elektriniu varikliu.

Įkrauti hibridinius automobilius yra greita ir paprasta – visiškai įkrauti 7,4 kWh įkrovikliu galima per 1 valandą ir 45 minutes.

Peugeot 3008 sėkmę visada lėmė aukštos kokybės salonas ir intuityvioji vairuotojo skyriaus i-Cockpit įranga. Naujajame miesto visureigyje Peugeot i-Cockpit yra dar šiuolaikiškesnė.

Naujasis 12,3 colių skaitmeninio ekrano skydelis yra visiškai pritaikomas ir konfigūruojamas, o atnaujinta ekrano technologija pagerina kontrastą ir padeda lengviau skaityti duomenis. Naujasis 10 colių HD jutiklinis ekranas yra valdomas septyniais elegantiškais jungikliais, nurodančiais į daugybę patogumo suteikiančių funkcijų, tokių kaip radijas, oro kondicionierius, telefonas, navigacijos nuorodos balsu, automobilio sistemų nustatymai, mobiliosios taikomosios programėlės ir avariniai žibintai. Iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis turi specialų mygtuką, kuriuo galima atidaryti elektra valdomų funkcijų meniu.

Peugeot 3008 versijose su automatine transmisija ir vidaus degimo varikliu dabar yra standartinis mygtukas „normaliam“, „sportiniam“ ir „ekologiškam“ važiavimo režimui įjungti. Versijose su hibridiniais varikliais šis mygtukas yra centrinėje konsolėje – juo galima perjungti važiavimo režimus tarp elektrinio, hibridinio, sportinio ir visų varomųjų ratų (tik Hybrid 4 300 AG).

Naująją įrangos lygio struktūrą sudaro trys pagrindiniai lygiai ir trys papildomos įrangos paketai kiekvienam lygiui. Ši nauja sistema įgalina lengvai atnaujinti visus įrangos lygius.

Pavyzdžiui, aukščiausios klasės Peugeot 3008 GT galima įsigyti su Black paketu, kuris pabrėžia automobilio išskirtinumą blizgiomis juodomis kėbulo detalėmis, 19” deimantinio pjūvio aliuminio ratlankiais su juodomis detalėmis, laisvų rankų įrangos bagažinės atidarymo funkcijomis, masažuojančiomis sėdynėmis, Black Diamond stogu ir FOCAL didelio tikslumo garso sistema.

Nuo pirmojo Peugeot 3008 išleidimo 2016 m. buvo pagaminta daugiau nei 800 000 automobilių. Populiarus visureigis buvo sėkmingai parduodamas tiek Europoje, tiek visame pasaulyje ir sulaukė daugiau kaip 60 skirtingų tarptautinių apdovanojimų bei 2017 m. buvo vainikuotas Europos Metų automobiliu.

Naujasis Peugeot 3008 Europos rinką pasieks šių metų pabaigoje.

 



Jums turėtų būti įdomu


Automobilis

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën žengia į B-SUV rinką su tvirtu, stilingu ir universaliu naujuoju C3 Aircross

Citroën paskelbė pirmąsias visiškai naujo C3 Aircross nuotra...

Automobilis

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Toyota Proace: furgonas, kurį konstravo ir japonai

Komercinių automobilių srityje japonų gamintojas Toyota ne n...