Prieš porą metų pristatyta Krone ir Lemken bendrai sukurta savaeigė autonominė transporto priemonė dabar patobulinta priekine jungtimi ir GTV.
Abu partneriai tvirtina, kad priekinė pakaba gerokai padidina mašinos funkcionalumą ir efektyvumą tiek dirbant pievose, tiek atliekant žemės darbus. Krone jau išbandė savo EasyCut F 320 priekinę žoliapjovę ir EasyCut B 950 Collect galinę. Savo ruožtu, Lemken taip pat patvirtina, kad papildoma pakaba naudinga kultivavimui ir sėjai, nes dabar galima sumontuoti volus ir priekinį bunkerį.
Pirmąją autonominį traukos modulį viešai buvo galima pamatyti praėjusių metų lapkritį Agritechnica parodoje, kur abi bendrovės pademonstravo sistemą, leidžiančią autonominę mašiną vilkti už traktoriaus kelyje.
Kalbant apie galią (230 AG/170 kW) ir 4ws sistemą, pokyčių nėra, tačiau patobulinta dyzelinė-elektrinė pavara. Taip pat pristatyta nauja spalva – platininė pilka.
Koncepcinis autonominio traukos modulio arba autonominio technologinio agregato (VTE), kaip ji vadina abi vokiečių kompanijos, modelis pirmą kartą pristatytas 2021 m. Jėgainės bloko (iki 170 kW/230 AG) sugeneruota elektra perduodama ratams ir galiniam galios velenui, o iš ten – padargams.
Konstrukcijoje esantys jutikliai stebi aplinką ir padargą bei veikia kaip viena integruota išmanioji sistema tam, kad būtų pasiektas kuo didesnis tikslumas ir kuo geresnė darbo kokybę bei užtikrintas saugumas. Remiantis ilgamete ISO-bus ir TIM naudojimo Krone ir Lemken mašinose patirtimi, transporto priemonė ir padargas sąveikauja, dalindamiesi visais duomenimis.
Informacijos, kada autonominė mašina bus galima įsigyti, kol kas nėra, tebetęsiami bandymai Vokietijoje ir kaimyninėse šalyse.