Kompanija John Deere atnaujina javų derliaus dorojimo mašinų gamą keturiais naujais vieno rotoriaus modeliais, kurių dizainas ir kabina kaip ir John Deere X9, juose įdiegta ir nemažai X9 automatinių derliaus nuėmimo sistemų. Naujieji S7 700, S7 800, S7 850 ir S7 900 keičia ankstesniuosius S770, S780, S785 ir S790.
Nauji modeliai yra varomi Etapo V deginių emisijų normas atitinkančiais JDX varikliais. 9 l darbinio tūrio variklis JD9X įrengtas mažiausiame (didžiausios 467 AG) S7 700 modelyje, o S7 800, S7 850 ir S7 900 varomi 13,6 l darbinio tūrio JD14X.
13,6 l darbinio tūrio variklis JD14X modeliuose S7 800, S7 850 ir S7 900 generuoja, atitinkamai 547 AG, 579 AG ir 625 AG pajėgumą. Galia yra tokia pati kaip esamų modelių, nors naujasis varikis pasiekia didžiausią galią mažesniais 2 000 aps./min. sūkiais.
S7 kombainų išorės dizainas pažįstamas X9 operatoriams. Naujasis pavadinimas nurodo separavimo technologiją, seriją, bendrą pajėgumą ir ateityje svarbiausius serijos atnaujinimus.
„Nors labiausiai matomi kabinos ir išorės stiliaus pokyčiai, kur kas svarbesni vidiniai konstrukcijos ir komplektacijos atnaujinimai, dėl kurių kombainai našesni, efektyvesni, geriau sutvarko derliaus liekanas, mažiau barsto grūdų, visa tai leidžia pasiekti ne tik nauji varikliai, bet ir didesnis automatinių funkcijų pasirinkimas, – sako Bergen Nelson, John Deere kombainų rinkodaros vadovas. - Su S7 serija ūkininkai gali pagrįstai tikėtis, kad našumas padidės iki 20 %, sunaudodami 10 % mažiau degalų“.
Augalų liekanų valdymo sistema taip pat yra iš X9, o reguliuojamas S7 iškrovimo sraigės antgalis (150 l/s) užtikrina lengvesnį ir tikslesnį priekabos užpildymą. Grūdų bunkeris S7 700 modelyje yra 10 600 l talpos ir 14 100 l - kituose.
Naujoji grūdų nuostoių jutimo sistema yra iki trijų kartų tikslesnė nei ankstesnė. „Nuostolių lygis aiškiai rodomas kabinos ekrane, todėl operatoriai gali greitai atlikti bet kokius reikalingus koregavimus“, – sako B. Nelson.
Naujoje kabinoje yra daugiau vietos daiktams laikyti, daugiau puodelių laikiklių, daugiau erdvės kojoms, patogesnė sėdynė ir didesnis įstiklinimo plotas. „Mes pertvarkėme kabinos laiptelius, padidinome jo kampą, kad būtų lengviau įlipti ir išlipti, bet išlaikėme kombaino transportinio pločio ribas“, – komentuoja B. Nelson.
Papildomai užsakomi pažangūs derliaus nuėmimo automatizavimo sistemų paketai padeda operatoriams greičiau ir tiksliau atlikti kombaino kūlimo sistemų nustatymus, priklausomai nuo javapjūtės sąlygų ir dorojamo pasėlio.
Taip pat S7 naujiena yra nuspėjamoji važiavimo greičio automatika. Greitis reguliuojamas remiantis kelių šaltinių informacija, įskaitant palydovinius biomasės žemėlapius ir tiesioginį kameros transliuojamą vaizdą, siekiant įvertinti pasėlio aukštį, pagal kurį realiuoju laiku tikslinimas važiavimo greitis.
Kartu su operatoriaus patogumo atnaujinimais naujose mašinose yra naujas G5PLUS CommandCenter ekranas, integruotas StarFire 7500 imtuvas, JDLink modemas ir naujas šoninio statramsčio ekranas.