Kompanija Claas sukūrė ir jau išbandė kombainą su daline elektrine pavaros sistema. Bendradarbiaujant su Liebherr, įmonė taip pat sukūrė 100 % elektrinį teleskopinį krautuvą.
Pusiau elektrinio kombaino koncepcija leidžia savaeigėms mašinoms, kurios paprastai varomos 626 AG (460 kW) varikliu, dirbti su šiek tiek mažesnio galingumo 536 AG (400 kW) varikliu. Kitas privalumas yra tas, kad mažesnio galingumo variklis gali veikti mažesniu 1600 aps./min. dažniu vietoj įprasto 1800 aps./min.
Šį mažesnį variklio galingumą ir greitį kompensuoja 40 kW galios elektros variklis. Sunkiomis sąlygomis, pavyzdžiui, didelio derlingumo vietovėse, važiuojant į kalną arba ištuštinant grūdų bunkerį, mechaninei pavarai trumpam padidinama elektros galia.
Iš dalies pakeičiant įprastą didžiausią dyzelinio variklio teikiamą galią elektrine, kombainui lengviau įveikiamos didžiausios apkrovos. Claas teigimu, tokia technologija leidžia mašinai nuolat dirbti optimaliame našumo diapazone. Teigiama, kad hibridinė koncepcija, sumažindama didžiausias apkrovas, sumažina degalų sąnaudas iki 10%.
Lengvesnėmis sąlygomis, kai nereikia visos dyzelinio variklio galios, generatorius perteklinę galią paverčia elektros energija, kuri kaupiama 3 kWh akumuliatoriuje.
Pusiau elektrinė sistema veikia žemos įtampos diapazone (<60 V), todėl jai nereikia sudėtingų atsargumo priemonių, susijusių su aukštesnės įtampos pavaromis. Claas tvirtinimu, techninę priežiūrą galima atlikti be jokio specialaus mokymo. Kol kas ši technologija vis dar yra pradiniame kūrimo bei testavimo etape ir dar nežinoma, ar sistema pasieks gamybos etapą.
Jei iš dalies elektra maitinamo kombaino projekto pabaigos dar nematyti, elektrinis teleskopinis krautuvas Scorpion 732e labai arti pasirodymo rinkoje. Kartu su Liebherr sukurtas akumuliatoriais maitinamas prototipas yra varomas dviem nepriklausomais 90 kW (121 AG) elektros varikliais – pirmasis varo ratus, antrasis – maitina hidrauliką.
Didžiausias Scorpion 732e greitis yra 30 km/val., kėlimo galia 3,2 t, aukšis – 7,0 m.
Teigiama, kad krautuvas su 64 kWh talpos akumuliatoriumi dirba iki keturių valandų. Įrengtas 22 kW galios įkroviklis, Claas numato, kad baterija bus įkraunama naudojant iš ūkyje esančios saulės sistemos arba biodujų jėgainės pagamintą elektros energiją.