Nyderlandų kompanija Gruva pristatė naują priekinių sudvejintų laisvai besisukančių ratų konstrukciją, kuri, kaip teigiama, mažiau apkrauna priekinius varančiuosius tiltus, vežant sunkius krovinius.
Įmonės pardavimų vadovas Toni Dierings atkreipia dėmesį į tai, kad traktoriuose su sudvejintais priekiniais ratais posūkio kampas gali sukelti papildomą priekinės ašies spaudimą, todėl Gruva sukūrė sistemą, kuri sudaro sąlygas traktoriui su dvigubais ratais laisvai suktis. Konstrukcija leidžia papildomoms išorinėms padangoms išlaikyti svorį, užtikrindama laisvą apsisukimą, sumažina ašies ir padangos apkrovą, nperduodant varančiojo momento.
Įmonė bando sukurti fiksavimo sistemą, kad būtų galima fiksuoti vidinius ar išorinius ratus vežant lengvesnį krovinį arba tam atvejui, kai operatorius nori papildomos traukos.
Dar viena nauja Gruva konstrukcijos savybė yra dviejų padėčių tarpvėžės plotis. Tarpvėžės plotis gali būti reguliuojamas nuo 1,50 iki 2,25 m, sukeičiant kairįjį ir dešinįjį ratus, kad jie atitiktų 75 cm arba 50 cm tarpus tarp eilių. Galimi ir kiti pločiai.
Nuotraukoje matomame traktoriuje taip pat sumontuota sudvejintų ratų padangų slėgio kontrolės sistema.