Krone ir Lemken pristato sprendimą, kaip supaprastinti autonominių mašinų transportavimą keliais.
Norite to ar nenorite, autonominiai „darbiniai arkliai“ sparčiai veržiasi į priekį, o kol Krone ir Lemken kartu sukurtos ir kartu veikiančios autonominės mašinos vis dar yra bandymo fazėje, viena iš problemų, su kuriomis susidurs potencialūs klientai, jei jos bus pradėtos siūlyti ūkininkams, koks geriausias būdas šį duetą perkelti iš vieno lauko į kitą, ypač jei jie nutolę vienas nuo kito.
Pats tinkamiausias būdas būtų jas pervežti transportavimo platformomis, prikabintomis prie traktoriaus. Jei tokios priekabos ar pervežimo platformos neturite, tikriausiai turėsite ją nusipirkti, bet galbūt ir nereikės, nes kompanijos surado kitą išeitį. Tiesa, pervežimas vis dar turi būti atliktas traktoriumi. Abi bendrovės sukūrė koncepciją, kuri leidžia autonominį bloką tiesiogiai sujungti su traktoriumi ir tokiu būdu jį transportuoti.
Autonominio agregato transmisijos atjungimas transportavimo metu leidžia priskirti jį velkamam padargui kelyje. Kelyje autonominio agregato ašys valdomos kaip valdoma priekaba, o abi įmonės tvirtina, kad modulis išlaikė stabilumo kelyje ir vairavimo testus. Trumpas posūkio spindulys leidžia įveikti siaurus posūkius.
Koncepcinis autonominio traukos modulio arba autonominio technologinio agregato (VTE), kaip ji vadina abi vokiečių kompanijos, modelis pirmą kartą pristatytas 2021 m. Jėgainės bloko (iki 170 kW/230 AG) sugeneruota elektra perduodama ratams ir galiniam galios velenui, o iš ten – padargams.
Konstrukcijoje esantys jutikliai stebi aplinką ir padargą bei veikia kaip viena integruota išmanioji sistema tam, kad būtų pasiektas kuo didesnis tikslumas ir kuo geresnė darbo kokybę bei užtikrintas saugumas. Remiantis ilgamete ISO-bus ir TIM naudojimo Krone ir Lemken mašinose patirtimi, transporto priemonė ir padargas sąveikauja, dalindamiesi visais duomenimis.