Gerai žinomi žemės ūkio technikos gamintojai Grégoire Besson ir Maschio Gaspardo užmezgė strateginę partnerystę. Išsaugodamos savo nepriklausomybę, Prancūzijos ir Italijos šeimos įmonės dalinsis savo mokslinių tyrimų ir plėtros patirtimi, siekdamos paspartinti naujų produktų kūrimą. Aljansas taip pat suteiks daugiau svertų, derantis su medžiagų ir komponentų tiekėjais.
„Ši partnerystė sustiprina mūsų bendras galimybes investuoti į inovacijas ir technologijas, – komentuoja Luigi De Puppi, Maschio Gaspardo generalinis direktorius. – Be to, tai atveria naujus horizontus abiem bendrovėms plėstis, ypač Rytų Europoje, Jungtinėje Karalystėje ir Šiaurės Amerikoje.
Kol kas nežinoma, kokį poveikį susijungimas turės technikos prekybos tinklui, tačiau teigiama, kad rinkose, kuriose abu prekės ženklai yra gerai įsitvirtinę, niekas nepasikeis. Tačiau tokiose rinkose kaip Kanada, kur Maschio Gaspardo nėra, užsimenama, kad itališkas prekės ženklas bus atstovaujamas per Grégoire Besson tinklą.
Teigiama, kad Grégoire Besson mašinų gama puikiai dera su Maschio Gaspardo portfeliu. Grégoire Besson vadovas Patrick Besson apibūdina strateginį bendradarbiavimą kaip precedento neturinčią galimybę abiem įmonėms, kuri paskatins abipusį augimą.
Grégoire Besson kompanijoje, kuri valdo tris gamyklas Prancūzijoje, gamyklą Italijoje ir septynias komercines antrines įmones, dirba 350 žmonių, o 2022 m. jos apyvarta siekė 75 mln. dukterinės įmonės.