Nors technikos gamyba daugumoje gamyklų sustojo, anksčiau pradėti projektai dienos šviesą išvydo. Naujausias kompanijos John Deere kūrinys - 18 l darbinio tūrio variklis, išvystantis per 870 AG (670 kW) pajėgumą.
Atsižvelgdama į augančius didesnio našumo technikos poreikius, naują variklį suprojektavo John Deere Power Systems (JDPS). Motoras aprūpintas ECU valdikliu, su turbokompresorinio pripūtimo sistema. Jame įrengta išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema EGR su aušintuvu. Visos krumpliaratinės variklio perdavos įrengtos jo gale, todėl sumažėja triukšmingumas ir sukamieji variklio korpuso įtempimai.
Pagaminto Vaterlo (Waterloo), Ajovoje (JAV), gamykloje variklio serijinė gamyba numatoma 2022 metais. Kol kas nepateikiama informacijos ar ir kada numatoma variklį panaudoti žemės ūkio mašinose.
Didžiausias JPDS gaminamas variklis yra 13,5 l darbinio tūrio 616 AG (460 kW) PowerTech PSS, kuris naudojamas John Deere 9600 savaeigiuose pašarų smulkintuvuose, 9520R modelio traktoriuose (520 AG/382 kW) ir S790 serijos javų kombainuose (543 AG/405 kW).
Iš kitų gamintojų variklių galingesnis (15 l darbinio tūrio Cummins QSK) variklis montuojamas John Deere 9R/RT/RX serijos traktoriuose, dar didesnio pajėgumo motorus (24 l darbinio tūrio) 9000 serijos savaeigiams pašarų smulkintuvams (9700/759 AG, 9800/858 AG ir 9900/956 AG) tiekia Liebherr.
Profi info