Specialias BKT padangas, tinkamas naudoti elektrinėms transporto priemonėms, dabar galima atpažinti iš „e-ready“ logotipo. Pirmosios padangos, pažymėtos nauju ženklu, Agrimaxfactor 70 skirtos traktoriams, tačiau ateityje tokių produktų atsirasas ir kitose padangų serijose.
Naujas logotipas – ne tik naujas ženklas ant padangos. Padangų gamintojas teigia, kad įvairūs bandymai ir lauko testai parodė, kad elektra varomos transporto priemonės padangos nusidėvi gerokai labiau nei varomų dyzelinu. Norint užtikrinti optimalų eksploatavimo ciklą, reikalingas kitoks padangų dizainas.
Pavyzdžiui, akumuliatoriai gali padidinti elektrinės transporto priemonės svorį iki 30%. Tam reikia tvirtesnės konstrukcijos padangų, įskaitant sustiprintą korpusą, ir kitokio šoninės briaunos bei protektoriaus dizaino.
Elektrinės transporto priemonės yra ne tik sunkesnės. Elektrinis variklis suteikia didesnę trauką nei dyzelinu varoma transporto priemonė. Dėl to atsiranda didesnis pagreitis, tad guma turi gebėti atlaikyti didesnį sukimo momentą. Bendrovė pabrėžia, kad norint užtikrinti geresnį sukibimą, ypač įsibėgėjant, būtina peržiūrėti briaunos struktūrą. Pirmoji „e-ready“ padanga su pagerintu protektoriaus raštu, todėl važiavimas keliu komfortiškesnis.
Dėl netinkamos padangų gali būti nemažų energijos nuostolių, nes pasipriešinimas riedėjimui gali sudaryti net 20 % transporto priemonės energijos suvartojimo. Kuriant pirmąją e-ready padangą buvo atsižvelgta ir į triukšmo lygį. Būdai, kaip tai sumažinti, apima skirtingą protektoriaus raštą ir natūralių bei sintetinių junginių kompozicijų naudojimą.