Pagal naujausią 2021–2022 m. „Įvaizdžio barometro“ vertinimą, atliktą Vokietijoje, DeLaval apgynė ankstesniais metais pelnytą lyderės vardą ir vėl pirmauja gyvulininkystės technologijų kategorijoje.
Vokietijos žemės ūkio draugijos (DLG) atliktos kasmetinės apklausos duomenimis, ūkininkų buvo klausiama apie įvairių žemės ūkio sektoriuje veikiančių bendrovių žinomumą, privalumus, įvaizdį ir apie, tai, kurioms iš jų teiktų pirmenybę.
Pasiekusi prekės ženklo indeksą 44,44, DeLaval sugebėjo išlaikyti aukštą lygį (pernykštis vertinimas 41,45) ir dar labiau atsiplėšti nuo savo konkurentų gyvulininkystės technologijų kategorijoje.
„2021-ieji buvo išties sunkūs ir kupini iššūkių, todėl ypač vertiname tokį ūkininkų pasitikėjimą ir bendradarbiavimą su jais, – sako DeLaval GmbH vykdantysis direktorius dr. Stephan‘as Lais‘as. – Pasinaudodami proga, žinoma, norėtume padėkoti visiems savo darbuotojams ir DeLaval atstovybėms visose šalyse už pastangas ir dėmesį klientams, nes tai ir buvo pagrindinis dalykas, padėjęs mums išlaikyti stiprią poziciją rinkoje.“
Kasmet DLG atliekamoje apklausoje telefonu apklausta apie 700 Vokietijos ūkininkų, tiriant prekės ženklo suvokimą septyniose kategorijose – žemės ūkio technologijų, gyvulininkystės technologijų, pašarų ir eksploatacinių išteklių (gyvuliams), žemės ūkio chemijos ir sėklų, bankininkystės ir draudimo, prekybos ir paslaugų teikimo ir atsinaujinančiosios energijos.
Prekės ženklo indeksą sudaro keturi posričiai: prekės ženklo įvaizdis, žinios apie prekės ženklą, prekės ženklo savybės (rezultatai rinkoje) ir lojalumas prekės ženklui. Iš viso buvo galima surinkti 100 balų.