Manitou ULM sukurtas taip, kad jį būtų lengva naudoti ir transportuoti tarp ūkių ar nuomos kompanijų darbo vietų. Naujasis Manitou ULM (Ultra Light Manitou) serijos teleskopinis krautuvas sveria mažiau kaip 3 tonas. Šį „mažylį“ galima pakrauti į 3 500 kg bendros talpos priekabą.
Manitou gamos naujokas itin kompaktiška mašina: plotis – 1,49 m, o aukštis – 1,92 m. Manitou ULM serijoje yra du modeliai. Manitou ULM 412 H keliamoji galia – 1,25 tonos, o Manitou ULM 415 H – 1,5 tonos. Kėlimo aukštis – 4,3 m.
Krautuvai turi keturių ratų pavarą, platų padangų pasirinkimą ir didelę (29,0 cm) prošvaisą. Planuojama, kad gamintojas pirmuosius krautuvus pirkėjams pristatys nuo 2022 m. trečiojo ketvirčio.
Mažas teleskopinis krautuvas
Manitou krovos technika jau turi pripažinimą statybų ir žemės ūkio sektoriuose, tačiau kompanija siekia pasiūlyti patogią darbo mašiną dirbti medelynuose, aplinkos priežiūros darbams, žirgų auginimo, dažininkystės, sodininkystės ūkiuose. Krautuvą galima gabenti priekaba, tad pagalvota ir apie nuomos įmones, ieškančias paprastesnio lengviau transportuojamos technikos savo klientams.
20 priedų buvo specialiai sukurta šiems Manitou modeliams (kaušai, šakės, gyvatvorių, šakų pjoviklis ir kitus).
Šiuose krautuvuose įdiegta ir „Stop & Start“ funkcija, kas padeda taupyti degalus, mažinti mašinos nusidėvėjimą bei taršą ir užtikrinti saugumą.
Nauji techniniai sprendimai
Dėl antiemulsinio filtro maždaug 25 % sumažėjo hidraulinio bako talpa. Hidraulinis kompensatorius pakeistas elektroniniu, taip sumažinant hidraulinės alyvos poreikį ir mašinos svorį. Gamintojo teigimu, nuėmus kompensacinį cilindrą, sumažėjo transporto priemonės plotis, todėl paprasčiau judėti ankštose erdvėse, ypač įvažiuojant į ūkinius pastatus, kraunant šiaudų ryšulius ar manevruojant statybų aikštelėse, kai dirbama, pavyzdžiui, su blokelių ar plytų padėklais.
Mašinoje sumontuotas srauto paskirstymo skirstytuvas, kuris leidžia vienu metu atlikti kelis hidraulinius judesius. Daug dėmesio skirta ir krautuvo priežiūrai, nes dėl plačios variklio skyriaus angos bus lengva pasiekti pagrindinius variklio komponentus. Priešais variklį esantis liukas leidžia pašalinti šiaudus ar dulkes šalia radiatorių, o prieiga prie degalų ir hidraulinės alyvos bakų akių lygyje.
Viskas vairuotojo patogumui
Kabinos viduje puikus 360° vaizdo matomumas. Stogo grotelės pakeisto skaidriu, smūgiams atspariu polikarbonato langu, kuris puikiai atitinka saugumo standartų reikalavimus. Vaizdas dešinėje nuo operatoriaus taip yra geras, nes hidraulinės žarnos yra strėlės viduje, o variklio dangtis yra apatinėje dalyje. Į kabiną įlipti dar paprasčiau, nes nėra jokio laiptelio.
Informacija vairuotojui pateikiama prietaisų skydelio ekrane iššokančių langų forma. Standartiškai vairasvirtė yra ant „plaukiojančio“ porankio, ant priekinio stiklo dvi ventiliacijos angos, kad pašalintų rasą.
Siekiant didesnio vairavimo komforto buvo įrengti automatiniai stovėjimo stabdžiai ir trys vairavimo režimai: dviejų ratų vairavimas – važiuoti dideliu greičiu; keturių ratų vairavimas – manevruoti mažose erdvėse; vadinamasis krabo režimas – šoniniams manevrams.
Manitou ULM terchninės charakteristikos
Maksimali keliamoji galia: 1250 kg/1500 kg
Kėlimo aukštis: 4,3 m
Maksimalus pasiekiamumas: 2,62 m
Prošvaisa: 0,29 m
Gabenamas svoris: 2550 kg arba 2900 kg
Ratų bazė: 2,13 m
Visas ilgis: 3,47 m
Plotis: 1,49 m
Aukštis: 1,92 m
Variklis: Yanmar 26,2 kW Etapo V
Maksimalus hidraulinis srautas: 48 litrai/min.