Pirmasis naujos kartos Etapo V deginių emisijos reikalavimus atitinkantis savaeigis purkštuvas Agrifac Condor V jau išriedėjo iš Stenveiko (Steenwijk) gamyklos Olandijoje.
Naujuosiuose purkštuvuose pakeistas ne tik variklis, kuris dabar atitinka dar griežtesnius deginių emisijų reikalavimus. Mašinose įdiegta ir nemažai operatoriaus darbo sąlygas gerinančių sprendimų. Šiek tiek pasikeitė ir jų išvaizda. Eksterjere atsirado daugiau juodos spalvos, kuria nudažytas pagrindinis 8 000 l talpos tirpalo rezervuaras, pagamintas ne iš stiklo audinio, o iš plastiko. Prie jo priderinti ir juodi mašinos ratai. LED žibintai – nuo šiol standartinė įranga.
Kaip ir Condor Endurance 2, atnaujintuose Condor V modeliuose montuojami Etapo V reikalavimus atitinkantys 6,7 l darbinio tūrio Cummins varikliai, kurie gali būti 213 AG arba 284 AG pajėgumo. Taip pat padidinta cheminių medžiagų bakelio talpa. Kad sumažėtų purkštuvo svoris, šoniniai skydai, degalų, tepalo ir tirpalo AdBlue bakai, kaip ir mašinos rezervuaras, gaminami iš plastiko, kuris ne tik yra lengvesnė, bet ir ilgaamžiškesnė medžiaga.
„Yra ir daugiau pakeitimų, pavyzdžiui, įrengta nauja Agrifac gamybos sijų aukščio palaikymo sistema, atnaujintos ir pačios sijos. Daugiau tvirtumo suteikta ir Stabilo Plus važiuoklei. Kuriant naujuosius Condor V purkštuvus, didžiausias dėmesys buvo skiriamas operatoriaus darbui palengvinti, saugumui užtikrinti bei ekologiškumui padidinti“, - naujos mašinos technines savybes pristato kompanijai Agrifac atstovaujančios bendrovės Dotnuva Baltic produktų vadovas Algimantas Gyvis. Įmonės duomenimis, Lietuvoje dirba apie 20 savaeigių Agrifac purkštuvų.
Nuo 2015 metų, kuomet serijiniu būdu buvo pradėti gaminti ankstesnės Condor IV serijos modeliai, surinkta iš viso 500 šių mašinų, kurios pristatytos 20 šalių ūkiams.
Profi ir Profi Lietuva info