Valtra traktoriai yra giriami už efektyvumą dirbant šaltu oru, tačiau vienas iš šalčio užgrūdintų Valtra modelių šiuo metu mėgaujasi daug šiltesnėmis sąlygomis Saudo Arabijos dykumoje.
N155 tenka svarbus vaidmuo Extreme-E lenktynėse, kur dvi dešimtys elektrinių visureigių vasario 19-20 dienomis varžysis dėl čempionato nugalėtojo titulo. Valtra traktoriui numatyta daug darbo sudėtingoje vietovėje ir netipiškomis jam sąlygomis.
N155 varžosi ne lenktynių trasose, jo užduotis – pašalinti kliūtis ir aptarnauti lenktyvių dalyvius. Vietoj įprastų darbų Saudo Arabijos dykumose Valtra N155 kasa akmenis ir riedulius, lenktynių dienomis gabens generatorius, naudojamus lenktyninių automobilių akumuliatoriams įkrauti, trauks priekabas ir atliks kitus pagalbos darbus.
Traktorius sukomplektuotas su dvigubais ratais su 650/65 R38 ir 540/65 R28 dydžio Maxam padangomis
Extreme-E lenktynės rengiamos su kilniu tikslu – siekiant atkreipti dėmesį į klimato kaitos problemas ir pademonstruoti aplinkai draugiškų, mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančių transporto priemonių galimybes. Jos vyksta skirtingose pasaulio kampeliuose.
Šio sezono lenktynių kalendorius prasidėjo Jungtinės Karalystės pietinėje pakrantėje Dorsete prieš pat Kalėdas. Likę renginiai vyks Sardinijos saloje, Italijoje gegužę, Čilėje rugsėjį ir Urugvajuje lapkritį. Kitų lenktynių, vyksiančių liepą, vieta dar neskelbiama, tačiau suomiškas traktorius metų pabaigoje bus labai patyręs keliautojas.
Lenktynės pirmą kartą surengtos pernai. Visi čempionato automobiliai yra vienos konstrukcijos, visiškai elektriniai visureigiai Odyssey 21. Didžiausio 550 AG (400 kW) pajėgumo 1,7 t transporto priemonės nuo 0 iki 100 km/val. įsibegėja per 4,5 sekundės.
Šiųmetėse lenktynėse, kurios prasidės rytoj dalyvaus 10 komandų ir 20 pasaulinio lygio lenktyninkų.
Traktorių N155 lenktynėms pristatė specializuota Jungtinės Karalystės naujų ir naudotų žemės ūkio mašinų pardavimo ir aptarnavimo kompanija Ancrofts Tractors.