Praėjo 25 metai, kai kompanija Holmer pristatė savaeigį strutvežį Terra Variant, o šiais jubiliejiniais metais debiutavo galingiausią modelis. Naujas 6 cl. Mercedes-Benz S 652 AG pajėgumo variklis atitinka Etapo V reikalavimus, kitas svarbi Terra Variant 650 naujovė– bepakopė transmisija.
Naujoji LV3000 CVT transmisija kompanijos Kessler buvo sukurta specialiai Holmer užsakymu. Didžiausias 40 km/val. greitis pasiekiamas, esant ekonomiškiems 1 250 aps./min.
Nauja mašina prisijungė prie 435 AG Terra Variant 435 ir 585 AG pajėgumo Terra Variant 585. Gamos flagmanas Terra Variant 650 bus galimas su 21 m³ talpos Zunhammer srutų rezervuaru. Toks pat rezervuaras sumontuotas Terra Variant 585.
Apkrovai jautrios hidraulinės sistemos našumas 190 l/min., o srutų skleidimo įrangai tiekiamas 297 l/min. alyvos srautas. Yra atnaujinimų ir SmartDrive kabinoje, vienas iš jų, 12,1 colio ekranas ir nauja valdymo svirtis.
850 litrų dyzelino bakas, 95 litrų AdBlue bakas, hidraulinės alyvos talpykla ir filtrų blokas yra kairėje mašinos pusėje, kas palengvina šių mazgų prieigą.
Standartinės padangos yra Michelin MegaXBib 1050/50R32s. Iš pasirenkamų Michelin Ultraflex galimos CerexBib IF 1000/55R32 ir FloatXBib VF 1000/55R32. Didžioji dalis pradinių Terra Variant 650 serijos, suplanuotos 2021–2022 m., modelių jau parduoti.