Vienas iš didžiausių pasaulyje padangų gamintojas Michelin skelbia praėjusius 2019-uosius, užbaigęs 9,6 proc. didesne nei 2018 m. apyvarta. Kompanijos pardavimai padidėjo iki 24,135 mlrd. eurų, tačiau šiemet prognozės mažiau optimistiškos ir numatomas nedidelis nuosmukis.
Praėjusieji metai Prancūzijos kompanijai Michelin buvo labai sėkmingi. Įmonės pardavimai padidėjo iki 24,135 mlrd. eurų, o veiklos pajamos išaugo 234 mln. eurų (iki 3,009 mlrd. eurų). Tai sudaro 12,5 proc. pelno maržą, kuri išliko ankstesnių metų lygyje (2018 m. - 12,6 proc.).
„Pernai Michelin pavyko sėkmingai išlaikyti savo rinkos dalį ir net pagerinti rezultatus. Tai ypač džiugina, nes padėtis kai kuriose rinkose išlieka įtempta“, – sako Michelin grupės generalinis direktorius Florentas Menego (Florent Menegaux). Pasak jo, gerus rezultatus lėmė visos Michelin grupės komandos pastangos, kurios telkiamos ne tik pardavimams didinti, bet ir draugiškiems, žalingą poveikį aplinkai mažinantiems produktams kurti.
„Esame aktyvūs ir naujose verslo srityse, pavyzdžiui, tarpusavyje susieto transporto. Intensyviai dirbame, kurdami biologines medžiagas ir gamybos procese taikydami kitas aukštąsias technologijas. Nuolat ieškome būdų, kaip kuo labiau sumažinti Michelin grupės neigiamą poveikį aplinkai “, – pabrėžia D. Menego. Michelin itin daug dėmesio skiria susieto transporto technologijoms (angl. connected mobility) ir kelia sau tikslą: 160 mln. susieto transporto padangų iki 2024 m. „Kaip ir kiti susieti objektai, kurių šiandien galima aptikti visur, taip ir padangas reikia išmokyti kalbėti“, – vaizdžiai apie projektą kalba Paskalis Zamitas (Pascal Zammit), Michelin grupės susieto transporto sprendimų projekto vadovas.
Vertinant šiandieninės besitraukiančių rinkų tendencijas, Michelin numato, kad įmonių grupės veiklos pelnas šiemet bus šiek tiek mažesnis nei ankstesniais metais. Tikėtina, kad neigiamos įtakos veiklos rezultatams turės ir koronaviruso epidemijos Kinijoje įtaka viso pasaulio pramonei.
Profi info