Menu




Case IH ir New Holland technika pirkėjams pristatoma ... vandeniu

Naujienos 14.09.2020   

Case IH ir New Holland technika pirkėjams pristatoma ... vandeniu


Technikos transportavimas Dunojaus upe – efektyviausias ir aplinkai draugiškiausias Case IH ir New Holland mašinų transportavimo būdas. Vandeniu technika Europos pirkėjams plukdoma įvairiomis kryptimis. 

Anksčiau visi kombainai iš CNH įmonių grupės logistikos centro Zibriugėje (Zeebrugge) Belgijoje buvo transportuojami antžeminiu transportu. Ieškoti kitų sunkios ir didelių matmenų technikos gabenimo būdų nuspręsta dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, norint keliasdešimt tonų sveriančius kombainus transportuoti viešaisiais keliais, reikia užsakyti specialius vilkikus, pasirūpinti tinkama pakrovimo įranga ir gauti skirtingų šalių leidimus, reikalingus sunkiasvoriai technikai gabenti.

 

Derliaus nuėmimo sezonu naujų kombainų poreikis gerokai ūgteli. „Tai labai sezoninis produktas. Jį reikia pristatyti ūkininkams laiku, kitaip atsiranda rizika prarasti derlių“, - sako Albertas Mela (Alberto Mela), CNH Industrial Europos, Vidurinių Rytų ir Afrikos pagamintų produktų pristatymo vadovas.

CNH Industrial transporto logistikos komanda buvo pasiryžusi rasti naują sprendimą, kaip pervežti šias galingas mašinas ir jį rado prie Dunojaus upės. Pagal naują sutartį su viena transportavimo įmone buvo įgyvendintas bandomasis projektas ir kombainų bei traktorių užsakymas įvykdytas vandens transportu. Technika iš Pasau (Passau), Vokietijos, nuplukdyta į Rusę (Ruse), Bulgariją, 2 300 km. 

Kaip teigia CNH Industrial, toks transportavimo būdas taupo ne tik sąnaudas, bet ir yra draugiškesnis aplinkai. Svarbiausi privalumai: vienu metu galima gabenti daug mašinų, nereikia specialių leidimų, kurie nėra nemokami, išvengiama ir greitkelių mokesčio. „Upių transportas taip pat reiškia mažesnį anglies dvideginio išmetimą. Per bandomąjį projektą  buvo gabenamos 42 žemės ūkio mašinos, įskaitant kombainus ir didelės galios traktorius. Nors technikos buvo daug, tačiau apskaičiavome, kad gabenant vandens transportu į aplinką nepateko 37 tonos CO2“, – sako Enkeleida Berdufi, CNH Industrial Europos žemės ūkio technikos pardavimo administracijos vadovė. Ji neslepia, kad iš pradžių būta skepticizmo. Baimintasi, kad technika bus pažeista krovimo metu, tačiau projektas buvo sėkmingas. 

Nors kelionė upėmis trunka nuo 10 iki 15 dienų, palyginti su 4–5 mokamais keliais, tačiau pridėjus laiką, sugaištą logistikos ir leidimų organizavimui įvairiose šalyse, tai užima bemaž tiek pat laiko. CNH Industrial planuoja įsteigti daugiau pakrovimo vietų ir geroki padidinti gabenimo vandens transportu apimtis. „Įsitikinome, kad tai efektyvus ir ekologiškas sprendimas‘, - pabrėžia E. Berdufi.

Dunojus yra antra pagal dydį Europos upė, kurios ilgis 2 780 km. Tekanti per 10 šalių iki Juodosios jūros, pietrytiniame žemyno kampe, ji šimtmečius naudojama kroviniams gabenti. 

 



Jums turėtų būti įdomu


Naujienos

Agrokoncerno planuose - 300 mln. eurų vertės giluminio grūdų perdirbimo gamykla Kuršėnuose

Agrokoncerno planuose - 300 mln. eurų vertės giluminio grūdų perdirbimo gamykla Kuršėnuose

Agrokoncerno įmonių grupė Kuršėnuose, buvusio cukraus fabrik...

Naujienos

Estijoje pastatytas vienas didžiausių grūdų terminalų Kevili Mäo

Estijoje pastatytas vienas didžiausių grūdų terminalų Kevili Mäo

2024 m. rugpjūtį Estijoje baigtas statyti stambus grūdų term...