Reaguodama į blogėjančią pandeminę situaciją, John Deere paskelbė nedalyvausianti jokiose parodose ir renginiuose iki kitų metų spalio 31 d.
Siekdama užtikrinti darbuotojų, verslo partnerių ir klientų saugumą, kompanija John Deere susilaiko nuo dalyvavimo bet kokiose tarptautinėse žemės ūkio, vejos ir komunalinio ūkio priežiūros mašinų parodose Europoje ir NVS šalyse 2021 finansiniais metais (2020 m. Lapkričio 1 d. - 2021 m. Spalio 31 d.). Be to, apriboja ir verslo keliones į epidemijos paveiktas šalis.
Vietoj įprastų renginių rinkodaros tikslams įgyvendinti įmonė vis plačiau taiko skaitmenines ir nuotolines technologijas informacijai viešinti ir skleisti. „Ūkininkai atliko puikų darbą sunkiausiame epidemijos etape, kad užtikrintų maisto tiekimą. Norėtume už tai padėkoti savo klientams“, - sakė Deni Docherti (Denny Docherty), John Deere antrojo regiono pardavimų ir rinkodaros viceprezidentė.
Kaip jau buvo skelbta 2021-aisiais John Deere sutelks dėmesį į kompanijos pertvarkymą. Tokios struktūros pertvarkos, kuris numatomas, nebūta per visą 180 metų kompanijos istoriją. Kaip teigia John Deere, permainos technikos gamintoją ir žemdirbį dar labiau suartins bei padės dar labiau taupyti gamybos sąnaudas. Po permainų kompanija pardavinės ne tik mašinas. Žinoma, technika išliks John Deere veiklos prioritetas, centrinė figūra, bet šalia jos, bus siūlomi integruoti sprendimai įvairioms gamybos sistemoms.
„Tikėtina, kad jei nepavyks sustabdyti epidemijos plitimo, keisis ir parodų organizavimo formatas, vis labiau orientuojantis į skaitmenines sistemas ir skaitmenizaciją. Taigi, pokyčių nusimato ir parodų bei kitų renginių organizavimo srityje“, - svarstė Andreas Džesas (Andreas Jess), John Deere antrojo regiono rinkodaros direktorius.
Kompanijai John Deere Lietuvoje atstovaujančios bendrovės DOJUS agro rinkodaros vadovės Kristinos Makūnienės teigimu, įmonės planuose šiemet numatyta surengti kelis nedidelius renginius. „Žinoma, planus keisime, jei epidemiologinė padėtis keisis. Prioritetas – sveikata“, - teigia ji, pridurdama, kad naujovėms pristatyti vis dažniau pasitelkiamas internetas. „Techniką pristatome virtualiai vaizdo įrašais. Skaičiuojame daug peržiūrų ir susidomėjimas tikrai yra, ypač naujuoju John Deere 8R. Rengiame demonstracinius praktiškus turus konkrečiuose ūkiuose, tačiau didelių renginių kol kas neplanuojame“, - renginių organizavimą komentuoja K. Makūnienė. Ji pripažino, kad esant tokiai situacija, planuoti netolimos ateities ir kitų metų renginius šiandien išties sudėtinga.