Minsko traktorių gamykla po dviejų metų nuo keturių vikšrų mašinos projekto pradžios pristato pirmąjį keturių vikšrų 364 AG pajėgumo Belarus 3525 traktorių.
Belarus traktorių gamintojas jau daug metų gamina dviejų plieninių vikšrų mašinas, tačiau naujasis Belarus 3525 yra pirmasis su gumine keturių vikšrų važiuokle. Įmonė atskleidžia ir daugiau šio modelio detalių.
Keturių vikšrų traktoriaus prototipas buvo pagamintas 2018-ųjų metų pabaigoje. Vikšrinius varytuvus kaimynams tiekia Italijos kompanija Poluzzi. Priekiniai vikšrai 760 mm, galiniai – 900 mm pločio. Skiriasi ir kontakto su dirva plotas priekinėje dalyje jis 2,17m², o gale – 3,42m².
Gamintojo teigimu, keturvikšris traktorius dirvą slegia 5 kartus mažiau nei toks pat ratinis. Be to, vikšrus galima pakeisti ratais per kelias valandas. Pagrindiniai keturių vikšrų važiuoklės pranašumai: galimybė pavasarį anksčiau įvažiuoti į laukus ir ilgiau dirbti rudenį, kai dirva drėgna, mažesnis dirvos slėgimas ir apie 15 proc. degalų ekonomija.
Traktoriuose montuojamas 364 AG pajėgumo Cat C9 Etapo IIIA reikalavimus atitinkantis variklis. Didžiausias ratinio traktoriaus greitis – 40 km/val., vikšrinio jis sumažėja iki maždaug 25 km/val.
Jokie terminai nepaskelbti, tačiau planuojama ateityje 3525 modelyje įrengti ir Etapo V deginių emisijų reikalavimu atitinkantį variklį. Jei tai bus įgyvendinta, tikėtina, kad traktorius pateks į Europos rinkos prekybos įmonių kainoraščius.
Minsko traktorių gamykla taip pat pagamino dar du prototipus su guminiais vikšrais. Pirmasis yra keturių vikšrų 212 AG pajėgumo Belarus 2022.3 modelis, kuriame taip pat naudojami itališki Poluzzi vikšrai (610 mm pločio priekiniai/762 mm pločio galiniai). Antrasis prototipas yra 3525 modelis tik su tik galiniais vikšriniais varytuvais. Įmonė toliau testuos visas tris vikšrinių traktorių versijas.