CNH grupei priklausanti Steyr, praėjusioje parodoje Agritechnica pristačiusi koncepcinio hibridinio Steyr traktoriaus maketą, pelnė platininį pasaulinio konkurso 2020 MUSE Design Awards apdovanojimą. Koncepcijos dizaino kategorijoje su futuristiniu Steyr varžėsi per 3 000 dalyvių.
Ateities traktoriaus viziją, kuri savyje derina erdvėlaivio formas ir inovatyvias aplinkai draugiškas technologijas, kartu kūrė Steyr, CNH ir FTP projektuotojai, į žemės ūkio mašinos dizainą pažiūrėjo kitu – nauju žvilgsniu. Steyr dizainas šiek tiek nutolęs nuo akiai įprastos tradicinio traktoriaus išvaizdos. Kiekvienas elementas yra funkcionalus, tačiau stilingas, o techniškos, bet švelnios formos ir linijos perteikia technologiškai pažangų požiūrį.
Pagrindinės Steyr traktoriaus stiliaus detalės buvo naujai interpretuotos ir integruotos į futuristinę mašinos architektūrą, pavyzdžiui, tradicinės baltos kabinos išorėje įsikomponavo asimetriškos grotelės. Minimalistinį kabinos dizainą papildo pažangi traktoriaus rodmenų projekcija ant priekinio stiklo. Kaip teigia gamintojas, šis į operatorių orientuotas dizainas yra skirtas sumažinti jo nuovargį ir pagerinti darbo našumą.
Dėmesio verta ir hibridinė technologija. Traktoriaus priekyje įrengtas 250 kW energijos modulis (vidaus degimo variklis su generatoriumi), kuris energiją tiekia atskirai kiekviename rate įrengtam elektros varikliui. Numatytą 4 cl. dyzelinį variklį galima pakeisti kitu energijos šaltiniu, pavyzdžiui, naudojančiu suslėgtas (CNG) arba suskystintas (LNG) gamtines dujas. Skaičiuojama, kad koncepcinio hibridinio traktoriaus degalų sąnaudos apie 10 % mažesnės palyginti su įprastinio tik dyzeliniu varikliu varomos mašinos.
Varytuvuose įrengti elektros varikliai leidžia ne tik tiksliai, bet ir individualiai reguliuoti varantįjį momentą, tokiu būdu užtikrinant išskirtines traukos savybes. Be to, važiuojant nuokalne jie gali veikti generatoriaus režimu, todėl dalį energijos galima grąžinti atgal į po kabina įrengtą akumuliatorių. Pastarąjį galima įkrauti ir iš išorinio tinklo, o jame esančią energiją naudoti kaip „papildomą galią“, atliekant lauko darbus. Traktoriaus hidraulinė sistema (HS) ir GTV taip pat turi elektros pavaras, mašinos gale yra 700V ir 48V el. jungtys išoriniams imtuvams. Perspektyvinė traukos mašina gali dirbti poroje su bepiločiu orlaiviu, kuris skenuoja lauką priešais traktorių, siųsdamas jam reikiamą informaciją apie dirvą ir augalus.